Sen wendy potter'sın Bazen kendine güvenemesen de,arkadaşlarının yanında olduğunu biliyorsun.
Sen güzel birisisin . Aslında testi yapmamın amacı her kesin her zaman güzel olduğunu demektir.
Bir korsan olarak sen bir korsansın! ne güzel
Sen yardımcı tatlı ve gönlü bol bir insansın hep böyle ol.
Chox yashayib heyatda yeni şeyler goreceksen.
Gördüğünüz görebileceğiniz en özgürlüğüne düşkün insanla karşı karşıyasınız. Bu konuda en ufak kıskançlık, sitem veya surat asılmasına gelemez. Belki size fazla mülayimce gelebilir ancak onun bu özelliğine saygı göstermeniz ilişkiniz adına yeterli olacaktır. O hayata bambaşka bir pencereden bakacak, etrafındakileri tamamen farklı anlamlandıracaktır ve bu yönünün takdir edilmesine çok büyük ihtiyaç duyar. O yaşamı güzelleştirmeye çalışıyordur çünkü çevresinin erişebileceği mükemmelliği görür ve bir şekilde mevcut durum konusunda kendini sorumlu hisseder. Sizinle konuşmalarında bulunduğu yerden çok daha yükseklerden dünyaya bakmakta, olayları kuş bakışı kavramakta ve sizinle ta oralardan tartışmaktadır. İnanılmaz derecede hoşgörülüdür ancak tahammül edemeyeceği bir olgu vardır; hoşgörüsüzlük. Ayaklarının üstünde durmak ister ve sizden de bunu bekler. Eşit, adil ve ilginç bir ilişkiyse istediğiniz, tam yerindesiniz.
Mavi göz,beyaz ten,erkek
Mutlusun ! Hayata Pozitif Bakanlardansın. Hep Böyle Devam Et !..
Gecelerin yaratığı kurt adam karnın acıkmış olmalı vahşi bir şekilde güçlü pençelerinle karnını etle doyurmayı seviyorsun
Sen ailenin en büyük çocuğusun. Yürüyen bir üzümün. Ve içinde bir spagetti var.
Onun gibi yakışıklı ve dövüşçüsün
Arkadaşlarına iyi davranıyorsun ve arada bir şakalaşıyorsun. Arkadaşlarını seviyorsun ve onlar da seni seviyor.
Gündüzleri uyuyup geceleri uyanık kalan ve hep mal mal dolaşan birisin.
Sakinsin fazla konuşmuyorsun seviliyorsun ve sesin çok güzel.
Erik stüdyoda dans dersleri verirsin ve dans etmeye bayılırsın.
Hulk gibi döverim hemen kaçarım
Koca yürekli rapçimiz in guzel karısı seçildin tebrikler!! 😍😍
Oldukça çekici ve havalısın.Genelde herkes seni tanır ve sana özenir.pek sadık olmasanda sevilirsin
İçkilerle aran çok iyi normalde çok umursamazsın
Diğerlerinden çok farlısın ve bu senin başına bazen de belalara sokuyor, fantastik şeyleri çok seven ve herkesin yada ker şeyin iyi tarafını bulmaya çalışırsın
Lütfen kardeşim bir an önce doğruyu bul yoksa hesap zooor..bu ışıktan mahrum kalma
Kısaca diyelim... Yemek yemen senin hobin. Arkadaş ortamında fazla... Yani popülersin.
Sen eğlenceli ayrıca bir oyun canavarısın
Önsezilerin çok kuvvetli ve sen onlara güveniyorsun.Aman böle devm et oke ? :D
Yerinde duramayan birisiniz.cok arkadaşiniz var ve sosyal yaşaminiz cok renkli. dedikoduyu biraz seviyorsunuz. sizi taniyan sizin gibi biri daha olmadigini duşunuyor. dikkat cekmeyi cok seviyorsunuz.
Sen Ragatha'sın. Herkesle aran iyi. Yeni yerlere alışmakta pek zorluk çekmiyorsun. Ümidini bazenleri hızla yitiriyorsun. Sorunların yok denilicek kadar az. Herkese mutlu görünüyorsun.
Kendinden fazla arkadaşlarını düşünen bir ayıcıksın... Zar zor sinirlenen fakat sinirlendiğinde gerçekten çok kötü olan bir ayıcık....
Simon gibi bir erkeksin spor giyinmekten hoşlanıyorsun
Sen çok cesur ve iyi kalpli birisi.Hiç bir şeye hayır diyemiyorsun.
Sen betüş gibi çok güzel zeki bir perisin ayrıca sadık giBi çok iyisin ve sevgi dolusu
SEN AYNI LUNA GİBİ GECEYİ SEVİYORSUN MİNİCİKTE OLSA İÇİNDE KÖTÜLÜK VAR AMA YİNEDE ARKADAŞLARINI SEVİYORSUN...
Sen appledash ikilisisin hem güçlü hemde maceracı birisin
Tiffany özgüvenli ve cesur bir ponydir. Hobileri resim ve keşiflere çıkmaktır sevecen ve yardımseverdir ayrıca arkadaşlarını herşeyden korur. Sende aynı Tiffanye benziyorsun.
SEN KESİNLİKLE ROSÉ TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!Kişisine göre içedönük ya da dışadönük olabiliyorsun,çok güzlü yönlerin var.Çok havalı birisin🎸
Sen Flippy'sin.Herhangi bir savaş anısını anlatacak bir şeyi hissetsen,görsen,duysan vb. zamanlarda kötü olup zavallı masumları korkmadan doğruyorsun. (Ör:ben :D Flippy'i çok seviyom)
Temizlik meraklısı mavi ayıcık.bu merakı yüzünden kendini soyduğu bile oluyor
Hep ben ben ben ! rahatla birazz Hızlı uçan perilerin en hızlısı olan Vidia, Tink’in aceleciliği ve kuralları esnetmesi nedeniyle sık sık Tink’le çatışır. Vidia’nın, Tinker Bell’e ders verme girişimi geri tepince peri arkadaşlarını bir araya toplar ve Tink’i kurtarmak için her şeyi tehlikeye atar!
Meraklı ve akıllısın ama hayata hep olumlu bakmayı unutmazsın
Daha çok koşmayı seviyorsun.Aktif bir insansın.Umarım bu senin için sorun olmaz..
Çok utangaçsın ama bazen sinirli oluyorsun Bir şey olursa hemen arkadaşlarının yanına koşarsın Sen Fluttershy gibisin
Toca boca ile ilgili şeyler yapar
Sana ihtiyacın olan herkese yardım elını uzatıyorsun...cok sey bılsen bile kendını yetersız buluyorsun...
Aşırı iyimsersin,kendine güvenin tam fakat bazı kişiler senin bu iyimserlik yönünü kötü kullanmak isteyebilir.Bu çok normaldir çünkü senin gibi insanlar çok nadir bulunur.Ne kadar iyimser olsanda kendini korumayı bilmelisin.Sana iyi şanslar.
Süslü şirin şey seni! :3 Süslenmek ve her durumda en iyisi olmak senin için çok önemli.Hiç tasarımcılık yapmayı denedin mi? Arkadaşlarına da bir şeyler yap ve onları mutlu et.Zaten sen çok cömertsin! Kendini düşünmeden iyilikler yapabilen birisin. :)
Sen aynı Tan Sağtürk gibisin kıskanç,sevimli,inatçı birisin.Ama nanaya (Evrim Akın) çok soğuk davranıyorsun!Öyle yapma o seni o halinle beğeniyo zaten!Biraz Değişmelisin!:(
En çok Soos (Suus)'a benziyorsun. Fazlasıyla samimi ve eğlenceli bir kişiliksin. Dostlarınla vakit geçirmeyi hiçbirşeyle değişmezsin. Bazen gerçekten çok affallayabilir ve şaşkına dönebilirsin. Herkes seni şaşkın sansa da gerçekte bilge ve akıllıca fikir yürütme de usta birisin. Ama şu kesin; seni heyecanlandıran iki şey var... Macera ve Yemek!