Sende çok ballı çıktın..
Test
Sen çok eğlencelisin ancak bazen dozunu kaçırdığında sapık olabiliyorsun
Emekleme ile sıralama arasındaki farkı çıkarmış diilsin.ilkokulu bitireli uzun zaman oldu ama hala ilerleyememişsin.çizgi romana devam..
3
Sen sevimli ve hırçınsın bu nednle pikaçusun elektrik şoklarınla sana saldıranları mahvediyorsun
Ayvayı yedin işte ankarada ezerler seni
Çok akıllı ve zekisin
-Sen sütlaç kadar tatlı, lahmacun kadar sıcak, çiğ köfte kadar yakıcı, dolma gibi çekici, bulgur gibi asil ve içli köfte kadar mükemmel birisin…
Sanki(DOĞUŞTAN EĞİTİMLİ )BİR KÖPEK NE DERSEN YAPAR ÇOK GÜZEL BİR CİNSTİR
Derste sürekli parmak kaldırıyorsun, not tutuyorsun ve derse katılıyorsun, tenefüslerde sakince oturuyorsun ve yemeğini yiyorsun. Hiçbir eğlenceye katılmıyyorsun ve sınıfın ineğisin. Ve büyük ihtimal kızsın :)
İşte buu sen bir yıldız sen bir futbol adamı cristiano ronaldosun
İq testi var