Az kalsın C sınıfına giriyordun, ama olmadı. Olsun, moralini bozma. C sınıfı en iyi sınıf bu arada. Onlara inek demekten vazgeç. Onlar isterseniz gayet iyi sizinle de arkadaşlık yapabilir ki örneklerini de görüyorsun(tabi gerçekten D sınıfındaysan) çok iyi arkadaşların var, değerlerini bil. Sizin sınıf da C Sınıfı gibi çok eğlenceli. Ama dediğim gibi; yine de C Sınıfıyla ya da senden daha başarılı olan arkadaşlarınla iyi geçin. Onlar senin düşmanın değil; BUNU UNUTMA!!!
WWE nin en güçlü güreşçisisin ama NİGHT OF CHAMPİONS da randy orton a The Legacy nin yardımıyla yenilsende hayranların seni seviyor çok sevilen bir güreşçisin güçlü olduğunu 3lü Handicap maçta Edge ve Big Show u sırtında taşıyarak kabul ettirdin ve sen RAW da güreşiorsun!şapka ile kot giyiyorsun!
Hiç bir pisliğe bulaşmadan düzgün bir şekilde yaşadın.Hırs yoktu fazla içinde ama yinede başardın evlendin. 2 çocuğun sıradan pembe panjurlu bir evin var. Ama 20 yıl sonra sen, bugün öğretmen derste yokken arkadaşlarına kağıt atmadığın , sınavda kopya çekme heyecanını yaşayamadığın için pişman olacaksın.