Sen twilight sparkle sin! Sen twilight sparkle gibi bilgin çalışkan kitapokumayı seven birisisin!
Sen twiligt sparkle sin! Sen twiligt sparkle gibi arkadaş gücünü bilen kitap okumayı seven yardım sever bilgin birisin
Sen pinki pie sin! Sen pinki pie gibi eğlenceli kahkahalı ve partiyi seven birisin!
HiLary qibi etkiLeyici tatLı bir qüzeLLiqin var.ßu qüzeLLiqini Hiç bozma.
Sen Fluttershy’sın! Nazik, saygılı, utangaç, yalnızlığı seven, hayvanları çocukları seven, huzur veren, yardım sever, iyi kalpli birisin.
Sen jax sın insanlara kızdırmayı,şaka yapmayı seven bir dijital sirk karakterisin:)
Çok güzel bir yaşam içindesin hayatta ne için var olduğunu biliyorsun hayatı yaşamayı bildiğin gibi ölümden sonrasını da düşünüyorsun. Doğru yoldasın... Aynen devam...
Zamanı kullanmayı iyi bilir ve çalışkandır. Özellikle içten ve sempatik tavırlarıyla arkadaş çevresinde aranan eğlenceli bir dosttur. İçten içe biraz tedirgin ve huzursuzdur. Kendisini fazlasıyla tenkit eder ve hep bir yarış içerisindeymiş gibi kendiyle çok uğraşır. Dostlarına ve sevdiklerine çok önem verir ve fazlasıyla fedakardır.
Uzgunuz adiniza oncelikle.Koleligin tarihi cok eskilere uzanir.Hukuki,iktisadi ve sosyal bakimlardan hur insanlardan farkli ve asagi statude kabul edilen kimse.Bu statude bulunan erkege kole,kadına ise cariye denir.Kul, bende, halayik ve esir, kolenin es anlamlisidir...Sizin de kaderinizde kolelik varmis,umudunuzu yitirmeyin sakin efendi de olmak sizin icinizdeki kudrete bagli...
Siz lider olmak icin dogmuşsunuz. sozunu dinleten, dedigini yaptiran birisiniz. kararli tavirlariniz cevrenizdekileri etkiliyor. insanlarin arkadaş olmak isteyebilicegi birisiniz.
Mükemmel uyum! .Kızınız ve oğlunuz birbiriyle uyumlu bir şekilde büyüyecekler..
Sizi mutlu edicek kişinin adı büyük ihtimalle Deniz olucak...Huzuru, sadakati ve eğlenceyi aradığınızı söyliyebiliriz.
Nedense hep içine kapanıksın.Sürekli etrafındakilerden bişeyler bekliyorsun ama birazda sen çaba göstersen herşey çok güzel olacak.Tamam hayatında yolunda gitmeyen bişeyler var ama bu seni yıldırmasın ne olursa sen bunların üstesinden gelecek bir insansın...
Sen çilek gibiysen güzel bir perisin ve %100 sefkatlisin
Seni kibar şey seni.Çok sevimli ve kibarsın.Seviliyorsun kibar insanları herkes sever.
Tatlı birisisin.İyilik peşindesin! arkadaşlarınla aranda bayağı iyi!
Sen appledash ikilisisin hem güçlü hemde maceracı birisin
Sizi seven kişinin baş harfi I-İ çevrenizde ki I-İ'lere dikkat edin.
Çoook Masumsun ! Sana Kim Kıyar ¿ Tatlı Şey Seni ...
Ayh ayh! Şehrazat2! Yaa şehrazat çıkmanı pek istemzdim cnku şehrazat hic gülemiyorki! Ama sen gül!
SEN DIŞARIDAN KÖTÜSÜN ANCAK KENDİNE GÖRE HİÇBİR KÖTÜ NİYETİN YOK
Elenceli ve havalısın. Bazen tek senin isteğin olucakmış gibi davranıyorsun ama senin içinde ARKADAŞLIK var diğerlerinde olduğu gibi :) Aynı Rainbow Dash gibisin