Seni ölümüne seven biri yani
Kendinden fazla arkadaşlarını düşünen bir ayıcıksın... Zar zor sinirlenen fakat sinirlendiğinde gerçekten çok kötü olan bir ayıcık....
Sen Pomni'sin. İnsanlarla iyi bir aran var. Her yere kolay kolay alışamıyorsun. Kafanda çok senaryo kuran bir kişiliğin var. Ümitlerin var. Sorunlarından ve yeni yerlerden kaçmak isteyen birisin.
Amerika çıktın! Domuz! Çıkarcı! Acımasız! Bencil ! Kendine bir çeki düzen ver. Dünya'da kimse sevmez Amerika'yı :)