Sakinsin fazla konuşmuyorsun seviliyorsun ve sesin çok güzel.
Acayip mutlu birisin herkeze mutlulugunu saciyorsun:)
Gülüşünüz hissleriniz insanlara ayni şeylerle karşılı veriyosunuz
Kendisi bana göre en çok yetenekli olan üyelerden her şeyde çok iyi bir üye kendisi aynı zamanda çok komik biri
Grubun en yakışıklısı ve en büyüğü olan Jin senin tercihin bence. Aman dikkat et seni de yer...
Sen kendini seven hayat dolu kırıldığın zaman kimseye belli etmezsin eğlenceli birisin aynı Kim Seokjin gibi
J-Hope olmak çok doğal bir duygudur. Herkes J-Hope olabilir. :D <3 (Koca jojuk <3)
Müzik dinlerim Dans ederim Film/Dizi izlerim Koşu/ Yürüyüş yaparım Şarkı söylerim Bilgisayar oyunu oynarım
Sen soğuk gibi görürnen eğlenceli bir yapıya sahipsin aynı benim ve minho gibi
Çapkın erkeklerden hoşlanıtosun ama her an ayrılabilirsin
Bts'in ARMY lere ihtiyacı var army olmak için her şeyi bilmen gerekir
Rap yapmada çok iyisiniz, MÜKEMMELSİNİZ!!!!Diyecek söz bulamıyorum çünkü çok şaşırdım...Suga senin tam bir ruh ikizin
Çok komik bir kişiliğiniz var,ve yemek yemeyi seviyorsunuz ayrıca çok tatlısınız<33
Sen insanlarla samimi olmaya çalışıyorsun ama ne fayda! Seni dışlayabilirler ama sen pes etmeyeceksin! Güvenebileceğin ve arkandan bıçaklamayacak bir dost aramaya devam et sevgili Jeongin!
Sen aslında oppacı oppacı değil arasında bişisin. Duruma göre değiişkenlik gösteriyorsun.
Bence sen jungkook'un olmalısın sen ona çok lazımsın
Denizlerin altinda masmavi sularin icinde yasayan guzel ve sevimli bir deniz kizidir.
Nedense hep içine kapanıksın.Sürekli etrafındakilerden bişeyler bekliyorsun ama birazda sen çaba göstersen herşey çok güzel olacak.Tamam hayatında yolunda gitmeyen bişeyler var ama bu seni yıldırmasın ne olursa sen bunların üstesinden gelecek bir insansın...
Sen kendine bakan şık ve güzel giyinen oldukçaharika birisin. Kendinle övünmelisin.
Uzaylının kocası secildiniz tebrikler 😂😂 Bizim Tae'miz tam bir bebektir ona çok iyi bakman gerek her istedigini yapma 😂😂