Sen bir ACE'sin! Genel olarak vokalin ve yüksek notaların mükemmel, rap konusunda da yeteneğin var. Dansta gelişmişsin ve visuallerin harika! Aynı zamanda insanlara moral verme konusunda çok iyisin...
Sen tam bir Jugyeong'sun! Sempatik, tatlı ve eğlencelisin. İnsanlardan saklamak istediğin yanların olsa da sen çok iyi birisin. Korku filmlerine bayılıyorsun ve çizgi romanlardan zevk alıyorsun. Şunu da ekleyeyim; insanlar seni sevmiyormuş gibi yapsa da seni çok seviyorlar :D
Vay canına! Felix'in ideal tipine bu kadar benzemeyi nasıl başardın? Birlikte ne güzel brownieler yapardınız kim bilir. Umarım bir gün onunla tanışırsın.
Sen Rarity’sin! Lüksü parayı seven, kendine değer veren, modayla ilgilenen, arkadaşlarına önem veren, cömert birisin.
SEN KESİMLİKLE JENNIE TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!İçedönük,çok tatlı,hayvansever nazik ve çok düşünceli birisin🌺
Korenin güzellik algılarına uyuyorsun!
En çok Dipper (Dipır)'a benziyorsun. Zekisin, eğlencelisin ve maceraperest bir kişiliğe sahipsin. Sadece bazen sakar ve çekingen olabiliyorsun. Yine de gerektiğinde atılgan ve cesur olabiliyorsun. Araştırmayı ve mantık yürütmeyi seven birisin. Soru işaretlerini ortadan kaldırıp, gizemleri çözmeye bayılıyorsun... Yine de sana göre gizemleri çözmeye ayırdığın vakitten daha değerli bir vakit var; sevdiğin kişilerle geçirdiğin vakit...
Buz ve kar gücüne sahiptir.Trix grubunun başıdır. "Buz kalpli" Olarakta tanımlanır
Söyle bakalım hangi yemeği yaptın onun kalbine girmek için? Doğal olman bir avantaj ayrıca pozitif olmak sana göre bu yüzden Jin seni seçti pikaçuuu!
Eğlenceli bir insansınız. Etrafınızdakiler sizi eğlenceli buluyor ve popüler bir kişiliğe sahipsiniz . Daha çok tatlı ve sevimlisiniz.
Olgun bir yapıya sahipsin senden liderlik kokusu alıyorum en güzellerini birisin Wendy gibi mükemmelsin değerini bil🧡
Sende CHIQUITA gibi bir maknea'sın dışarıdan lisa'ya benziyorsun ama içerden vokalistsin havalı ve güzelsin ikinizde lisa'ya benziyorsunsunuz