Gelbiraz ders verelim veya hiç biryerde espiri yapma sakın
Çok Güzel Çok Konuşkan Şirin Tatlı Birisin Birazda Huysuzsun Tabii :)
Her ne kadar dik baksan da içindeki üzüntüyü görüyorum
Isteklerinizin size yeni bir tecrübe alanina, hatta yasam dönemine götürecek bir yol açacaginin farkina varin. Engelleri kolaylikla atlayip, sizi zenginlestirecek yeni deneyimlerle dolu engin bir dünyaya adim atmanizi saglayacak.
Adaleti ancak sen sağlayabilirsin! Mutlaka hukuk yönünde ilerle!
Çok cesursun:başkalarını düşünür,bağımsız ve doğuştan lider ruhlusun.
Sapıksın bunu inkar edemeyiz ama beynin yerine kobranı kullanmıyorsun. Bu konuda seni tebrik etsekte lütfen sapık olmamaya çalış ^ ^
Tam bir Asker ruhuna sahipsin dıştan ciddi ve soğuk görünüyorsun ama aslında çok komiksin
Tam bir asıl kuğu sun sakın bacağındaki hançeri takmayı unutma
Sen Zülfikar gibi şaka yapmayı seven hiç bir şeyi ciddiye almayan ve çapkınsın
Sen korkak bir cankurtaransın! Elay Zemheri olma yolunda ilerliyorsun!
Sen Sonay'sın rahat ve kararlı bir yapıya sahipsin. Mantık ile hareket edesin ve şakacısın
Ciddi,sevecen,dostlarını terk etmeyen o tatlı karakter kim merti sevmez ki?
Sen kesinlikle 4N1K'sın.Sen ileride/şimdi o 5 arkadaş gini harika bir dostluk yaşayacaksın..Bindan eminim.Ve hiç şüphem yok ki senin bir Ali'n ve Barış'ın vardır.Hissedebiliyorum.
Sen gerçekten mükemmel bir insansın. Bakış açın hep iyi sonuçlara yol açıyor. Tugay gibi şefkatli birisin. Ama bazen çok dikkatli olman gerekebilir çünkü seni masum gözüken insanlar kandırabilir. Hayallerinin peşinden koş, asla pes etme...