Sen Fatih Sultan Mehmed'in Bizans'a sığınmış kardeşi Çelebi Orhan yani Şehzade Orhan'sın.
Sen tam bir Kwon il-ha'sın. Onun gibi dışarıdan bakıldığında sert ama iyi kalpli biri. Bir arkadaşının yardıma ihtiyacı olsa gerekirse kendini feda edersin, e tabi biraz zorba ruhlusun, ama hayatta kalma şansın oldukça var.
Korelilerin fiziksel özelliklerine oldukça benzeyen hatlara sahipsin. Muhtemelen bir yabancı gibi rol yapsan insanları inandırma ihtimalin yüksek. Açık renk tenin, çekik gözlerin, ince ve küçük yüz hatlarin kesinlikle seni korelilere benzetiyor.
Herşeyden önce sen önemlisin biraz fazla egon var fakat bunun için sebeplerin var ve oldukça cesursun
Hmm...çok nazik birisin belli.İyilik senin altın taçlı adın resmen.Tek bir sorunun var.Ne kadar nazik ve iyi olursan ol geçmişte küçük ama birilerinin canını yakacak hatalar yapmışsın.Sen de bir sorun var gibi hissediyorsan bence o pürüzleri düzelt.Gerisi kendiliğinden gelir...^^
İyilik meleğğiiii.... yardıma koşş---mana gerek yok sen zaten yardımcılar katogarisindesin
Soo Ho! Sen çok eğlenceli bir kişiliksin derslerin pek iyi olmasada sende çok sağdıksın. Çok iyi bir dövüşçüsün okulunda popülersin ve güçlüsün. Herkes seni sever. Dostların için herşeyi yapabilirsin.
Sen pildosun havalı ve çok iyi oyun oynarsın geleceğinin parlak olacağını hissediyorum:) sevdiklerine çok değer verirsin
Çok güçlü olabilirsin ancak güçlerini kötü işler için kullanmamaya dikkat et
Korenin algılarına göre ortalama bir güzelliğin var!