Biraz fesat olman antipatik kılıyor seni..ara sıra yaptığın şirinliklerde olmasa kimse çekmez seni..ara sıra tevazu göster ki kendi gözünde olduğun kadar başkalarının gözünde de değerlen..
O kadar öfkelisin ki ; Uçan bir sinek bile seni kızdırmaya yetiyor...Gözün karardığında kardeşini bile görmezsin sen... Dikkat et kendine fazla öfke zarar getirir :)
Özgün ve yaratıcı bir insansınız, ama biraz da uyumsuz ve huzursuz. Topluma renk katıyorsunuz. Aslında arıza çıkarmak bazen hoşunuza da gidiyor. Muhtemelen hayat şartları sizi bu hale getirdi. Olsun, ekolojik denge için size de ihtiyacımız var.