Sen Ölmeyi isterken ölümünü bulan yamuk saçlı bir balıksın. Siyah kelebeğini sakın bırakma uçarsa geri gelmez... Cesaretli bir balık okyanusu onu çok sevecek..
Sende Burcu kadar güzel,gösterişli,heyecanlı,zeki ve akıllısın.Ama bazı arkadaşların davranışların yüzünden sana kırılabilirler.Bence kendini biraz düzelt.
Biraz kolay biraz zor, biraz pozitif ve eğlenceli yapın. Örneğin: "Sen onu hiç tanımıyorsun. Aslında çok seviyorsun ancak tanıman lazım. Eğer onu biraz daha tanırsan çok daha iyi anlaşabilirsiniz!