Sen iyi birisin ama hiçbirzaman anlaşılamadın ve anlaşılamıyacaksın herkez senle arkadaş olmak ister ama bir kızı sevdiğinde osana derki seni arkadaşım olarak görüyorum pek bi çözümü yok bu durumun çitaların yüksek deil azla yetinirsin bazıları sana zavallı diyebilir ama sen çoğu kızın aradığı bir erkeksin ama bide anlasalar :D
Siz efendi olmayı hiç istemiyorsunuz ama bu muameleyi görüyorsunuz. Çünkü insanlarda ilk uyandırdığınız izlenim saygınlık. Sükunetiniz, ölçülülüğünüz, hoşgörünüz ve gelişmiş mizah duygunuz herkeste hayranlık uyandırıyor. Bir de insanlarla aranıza koyduğunuz o belli belirsiz mesafe var tabii.
Zamanı kullanmayı iyi bilir ve çalışkandır. Özellikle içten ve sempatik tavırlarıyla arkadaş çevresinde aranan eğlenceli bir dosttur. İçten içe biraz tedirgin ve huzursuzdur. Kendisini fazlasıyla tenkit eder ve hep bir yarış içerisindeymiş gibi kendiyle çok uğraşır. Dostlarına ve sevdiklerine çok önem verir ve fazlasıyla fedakardır.