Hayatın nerelerden nasıl vuracağını biliyor , hiçbir zaman fırsat vermiyorsunuz temennim, ömrünüz boyunca Hayat sizi sırtınızdan vuramasın... :)
Seks senin doğanda var. O kadar ateşlisin ki sana bakanların başları dönüyor...
Kendi duyguların , kendi düşüncelerin var. Ama çoğu zaman başkalarının etkisi altında kalıyorsun. Birinin sana söylediği en küçük şey seni inatlaşmaya , kararını değiştirmeye veya doğrularından vazgeçmeye itebiliyor. Aileye değer veriyorsun. Senin için paradan çok huzur önemli. Ama paranın da keyfini sonuna kadar sürebilecek yapıdasın. :D
Aşk ve romantizmin ülkesi İtalya tam senlik bir ülke...
TEBRİKLER KİBİRLİ DEĞİLSİN! DOST CANLISI VE KENDİNDEN ÖNCE BAŞKALARINI DÜŞÜNEN BİRİSİN BU YÜZDEN ARKADAŞLARINLA HEP İYİ ANLAŞIYORSUN BAZEN AKSİLİKLER OLSA BİLE AMA SAKIN UNUTMA ÖNCELİK VERİYİM DERKEN SAKIN BAŞINI DERDE SOKMA!
Öyle korkuyorsun ki aynı havalı biri tırnağını kırmış.Git cesur birine gül.Çünkü gülme komşuna gelir başına.Hadi bakalım.
Kendinizi rahatlıkla kalp dostu ilan edebilirsiniz. “İyilik yap ve iyilik yap” diye bir söz olsaydı, eminiz sizin için söylenmiş olurdu. Ama bu kadar verici olmaktan hiç de rahatsız değilsiniz. İçinizden geliyor, yapıyorsunuz. Size göre, başkalarına yardımcı olmak veya mutlu etmek, sadece onlar için değil, tüm insanlık için faydalı. Zor bir karakter olduğunuz söylenemez. Hatta katılaşmaya başladığınızda, ısıyı artırıp erimeye koyuluyorsunuz vakit kaybetmeden. Böyle mutluysanız, ne güzel! Lakin kendinizi de ihmal etmeyin, hele hele mutsuz hiç etmeyin.
Ne yapmış olursa olsun o insana 2. bir şans veriyorsun. bunu yapabilen çok az kişi kaldı herkese bu duyguyu aşılamalısın ***