Sen git kendi kafnı tuvalete sok..ya aZ biraz kendini beLLi et..çok içine kapanmışşsın sen..okLdakLerden hbrn biLe yktr htta seni grmeyenLer bLe oLbLr xD sen varya.. ruh giBsn.. istiosan tuvaLtn yoLunu gösTeriim sna...buyrun !! xD
İstediğin şeyi elde edemediğin zaman deliriyorsun.Onu elde etmek için çok uğraşıyorsun.Ama onu bırakıp başka şeylere yönelirsen daha iyi olur.Süslü şeyleri çok seviyorsun.Hep ön planda kendin olmak istiyorsun.
Sessiz sakin ama cok zekisiniz. dost canlisi, sevilmeyi bekleyen tavirlariniz ilgi cekiyor. kucuk bir arkadaş grubu size yetiyor. fazla populer olmasaniz da yakinlarinin el ustunde tuttugu birisiniz
Aklin ve mantigin sayesinde bu adadan kurtulacaksin. Hani kazadan 1 hafta sonra telsizi onariyordun ya; basardin! Sinyali yakaladin ve kurtarma botu gelip sizi kurtardi. Aferin akilli sey seni!
Herşeyden korkuyorsun ancak işin iyi yanı başkalarından saklamıyorsun. Dürüstsün. Safsın. Ve duygusalsın. Ama başkaları bunu senin alehine kullanabilir. Neşelisin
Testimize gore evlilik suanda size pek yakin degil.Ama umudunuzu kaybetmeyin mutlaka o guzel gun gelecektir.Dogru kisiyi ve zamani yasayip buldugunuz anda mutluluk sizinde kapinizi calacaktir...
Sen tam Melody gibisin..Arkadaşların arasında çekingen davranıyorsun ama ruhun liderim diye bağırıyor..Her yerden kendini belli ediyorsun..Mütevazi davranmayı da seviyorsun..Çok sempatik birisin..=)
Malesef seni sevmiyor, belki sen onu seviyorsun ama ondan uzak durmanı tavsiye ederim en azından denemelisin çünkü bu kişi sadece kendi çıkarları için yada eğlence için seninle ilgleniyor. "O" kişi artık senin için bitmeli en azından kendin için bunu yapmalısın :(