Aklin ve mantigin sayesinde bu adadan kurtulacaksin. Hani kazadan 1 hafta sonra telsizi onariyordun ya; basardin! Sinyali yakaladin ve kurtarma botu gelip sizi kurtardi. Aferin akilli sey seni!
Senin beynin erkek. Ama kız olabilirsin normalde. :D
Denizlerin altinda masmavi sularin icinde yasayan guzel ve sevimli bir deniz kizidir.
Sen arkadaşlarına ve ailene düşkün sportif giysi giymeyi seven tatlı bir benjaminsin :))
Aynı katy gibi gözlerin çok güzel sende öylesin. tanışmadım senle ama cevaplarından anladım :)
Su duygusal karakteri olan gerketiğinde olaylara insanlara... başka açılardan bakabilen kişilerin özelliğidir.Su bir sorun karşısında enerjisini harcamak yerine o soruna göre şekil alır işte sende bunu yapabiliyorsun. (su hayatın kaynağı başlangıcı merhametli ve yaratıcıdır)
Sakinsin fazla konuşmuyorsun seviliyorsun ve sesin çok güzel.
Sen ağırbaşlı ve zeki bir insansın. E ne diyelim birazda tatlısın. Değer verilecek kişileri ve teşekkür edilecek yeri iyi biliyorsun!
Çok cesursun:başkalarını düşünür,bağımsız ve doğuştan lider ruhlusun.
Zendaya gibi hırslı birisin onu daha çok seviyorsun. :)
Vayy. Choi Minho benim oppam ^^ Snin ruh öküzün cikti :Dd
Çok mu süslüsün ? veya Çok modaya uyan mı ? Bu gruba uyabilirsin !
Sen Okokok'sun!Her zaman herkese ilaç oluyorsun ve müzik dinlemeyi seven birisin.Çok iyi bir dinleyicisisin.Ve içine kapanıksın ama bu sorun değil💗
Sen bir Rap Monster fanısın ve onun ''SEVGİLİSİSİN''
Skz üyeleri tarafından ideal olarak görünüyor olup olmaması
Ara ara mal oluyorsun ama yinede çoğunlukla akıllısın
Dazai olmak ayrıcalıktır. Sen onun kadar havalı ve biraz ummm saftirik davranıyor olabilirsin. Fakat sorun çözmeye gelince o senin uzmanlık alanın. Tıpkı Dazai gibi kıvrak zekanızla insanları hayrete düşürüyorsunuz!
Tamamen 1 odunsunuz buluşacak bir sevgiliyi nerden buldunuz ayrıca merak konusu ... bu parfüme vereceğiniz parayla marketden baska birsey alırken kozmetik reyonuna caktırmadan gidip kaliteli tester.leri kullanıp oradan uzayabilirsiniz.
HaYaTI ToZ PeMbe GöRüYor Ve HiçBir ŞeYİ TaKmıYorSun.AnCak BöLe DeVaM EdEren SaNa DeĞer VeRenLeRİ KaYbEdEcEkSiN.SöLeMeSi BizDeNnN :=)
Sen ileride çok güzel birisi olucaksın, sana bir bakan dönüp dönüp bir daha bakıcak.Bence güzellik yarışmasına şimdiden kaydını yaptır anca sıra gelir :)
Sanatın tüm güzelliklerini doyasıya harmanlamıs, modanın kalbı,akdeniz insanının sıcaklıgını yüreginizde hissettiren italya. Belki sardunya adasındaydın belki sicilyada romada milanoda.. Kesin olan tam bir akdeniz insanı oldugun ve italyanca duydugun anda bile tüylerinin ürpertiyle irkildigi,bir sonraki seyahatinde italyayı seçmelisin çünkü ruhunu orda bırakmıssın
O kadar kokoşsun ki adeta arkadaşların adını unutup bizim süslü kız diyecek ama sen boşver onları giydiğini yakıştıran aksesuar ve makyajsız dışarı çıkmayan bakımlı bir kızın nesi kötü ki..
Sadeve masumsun ama kaendini diiştir
Yeter Artık ! Ağlama Sulugöz Seni. Gözünde Göz Yaşı Kalmadı Be ...
Evet yerine göre Kötü birisin ... kanın da var biraz ...
Gwen Stefani'de parfüm çıkaran ünlüler kervanına katıldı ve yeni kokusu L.A.M.B. piyasadaki yerini aldı bile! Parfüm açıklamasında unisex bir koku olarak geçiyor ama ben de, pek çok kişi gibi, erkekler için şekerli bir koku olacağını düşünüyorum. L.A.M.B. için kullanılan notalar: frezya, armut, menekse yaprakları, yasemin, gül, zambak, tatlı bezelye, portakal çiçeği, şeftali, vanilya çiçeği ve misk. L.(Love) A.(Angel) M.(Music) B.(Baby) yapışkan parfümler grubuna giriyor ve defalarca yıkasanız bile etkisi geçmiyor. Kısaca L.A.M.B. hedef kitlesi için (14-20 yaş gurubu) uygun ve giyilebilir bir parfüm olmuş. Şişe tasarımını da dikkat çekici buldum. Bu parfümü sevdiyseniz, Thierry Mugler'den Alien isimli parfümü de denemenizi öneririm.
Kendine güvenen, hareketli ve enerjik yapısıyla toplum içinde fark edilir. Otoriterdir ve otorite kurmaktan keyif alır. Dik başlıdır ve hata yaptığında bunu kabul etmek istemez ve bencil davranışlar sergiler.Özgürlüğüne fazlasıyla düşkündür. Dostları ve arkadaşları için yapmayacağı şey yoktur
Kendine güvenin var. Böyle devam et. Senle cıkmayan ölsün xD.
Ne güzel işte zeka seviyen 5.sınıfı geçmiş bişiler var sende =)
Steven :) Esmer güzeli sanırım Steven için söylenmiş.:) Vücudu süper ötesiii :) Yani tek kelimeyle mükemmelll :)
Sesiyle birlikte ayrı bir tarzı var ...çok cool gülüşü var ... :D