Sen cok iyi birisin.Seni taniyan herkes seni seviyor.Kotuluk yapsan bile iyi yonunden bakiyorlar.Bu konuda sanslisin.Fakat bu durum seni bayabilir.Cunku hep iyi olmani bekliyorlar.Senin butun hatalarini ortuyorlar.Bu senin sinirlerini bozuyor cunku asla olmak istedigin kisi olamadin.Kotu kiz olmak istesen bile olamiyorsun.Iyi kiz kilifini takmislar bir kere sana.Neyse sen kendini biliyorsun degil mi?
Sen demek Özge (Öykü ) demek her bakımdan o kadar çok benzer yönünüz var ki tatlılığınız , sevimliliğiniz , güler yüzünüz , pozitifliliğiniz , ilgi çekiciliğiniz bir de olmazsa olmazı sakarlığınız her özelliğiniz benziyor eminim sende onun kadar güzelsindir ruh ikizini bulmuşsun :) sana bir sır vereyim mi ? Yakışıklı prensin neredeyse köşe başında ...