Çok fazla kıskançsın. Bir an önce sakinleşmen ve şimdi ne yapacağına karar vermen gerekiyor. Seni ve sevgilin hakkında neler hissettiğini anlıyoruz. Sevgiline tapıyorsun ama sen onun yerinde olsaydın, kendinden gerçekten sıkılırdın. Senin onu ne kadar sevdiğini anlamayabilirler, çünkü onlar sen değil ;)
Zamanı kullanmayı iyi bilir ve çalışkandır. Özellikle içten ve sempatik tavırlarıyla arkadaş çevresinde aranan eğlenceli bir dosttur. İçten içe biraz tedirgin ve huzursuzdur. Kendisini fazlasıyla tenkit eder ve hep bir yarış içerisindeymiş gibi kendiyle çok uğraşır. Dostlarına ve sevdiklerine çok önem verir ve fazlasıyla fedakardır.
Darbeli matkaplarla yakından ilgileniyorsunuz,anlaşılan. Unutmayın ki,sadece matkap sarsıntısından memleketin çivisi çıkabilir,değil mi ya?!Ayrıca,kullanan da beyin sarsıntısı geçirebilir, omurgasının şakülü kayabilir.Demedi demeyin,bizden duyduğunuzu söylemeyin.. Çiviler çiviler,adamı memlekete çiviler!Sonra birileri der ki:bak,bak baak!Memleketin çivisini çıkarmış da kendine çaktırmış..Ee,memleketin çivisi temiz tabii,tetanoz etmez adamı!Yahu,İSA mısınız,havari misiniz;Musa mısınız,İbrahim mi,Nuh mu,Muhammed mi?Çiviyi çıkaran kılıfını hazırlar mı yani!Bu kadar tatlıysa memleketin çivisi,işkencelerde kullansalar ya20'lik olanı!Madem çıkardık oni,bir işe yarasın bari!Çıkan çivi çıkmayan çiviyi sökermiş.Çivi çiviyi sökermiş.Çıkan çivinin yerine,kiwi dikmek iyiymiş, diken kar edermiş!Acaba,şu Hint Fakirleri'nin fazlalarından 70milyon falan getirsek de,çıkmamış vatan çiivilerinin üstüne yatırsak,hem memleketi bekleseler sevabına,hem de dua etseler bunu yapana. Hindistan'ın ve memleketin kalkınmasına yeni bir vizyon getirirdik ve ABD bizonunu acaip sevindirirdik.Zira,memlekette nalsız gezerken tabanlarına çivi batıyormuş Amerikan öküzünün,rahat eder de,otundan-samanından nasipleniriz işte,fena mı?İlginize teşekkür eder,sarsıntısız ve darbesiz günler dileriz.Dikkat,aman!Çıkık çiviler!Tabana dikkat,tabana!Taban tabana zıt da olsan,çiviler seni de illa ki duvara çiviler:Demedi deme,sevmedi deme!Sev dedi gözlerin,ya sev-ya Türk et dedi sözlerin!Düşün bir daha yiğidim,senin senden başka dostun yoksa meğer,en iyi dostun aynadaki suretindir diyorum,aynanın arkasında kıs kıs gülen kara sırdan sana hiç sözetmiyorum.Sudur memleketin gerçek aynası ve ancak suda yüzebilir,su içebilir insan.Aynayı yiyemez,görüntüyü içemez,içinde yüzemez ve sesine ses veremez..en güzel ayna dediğin senin,camdan yapılmıştır,bir damla suya hasret,bilesin..Nesin sen yiğidim ya da kimsin?Koy şunun adını,çıkardığın memleket çivisinin yerine,yiğitsen,koy parmağını..Yemedi mi,hımm..içemez de o vakit,s..az da üstelik...