Sen gerçekten bir selin şekerci sin ve böyle davranmaya devam etmelisin. çok Cool sun ve çok seviliyorsun. Ama fazla özenti olma ama fazlada kafana takmamalısın.
Çok çabuk sinirleniyor ama aynı zamanda kendi moralinizi düzeltebiliyorsunuz olaylara karşı bakış açınız bazen insanları rahatsız edebilir ama siz taviz vermiyorsunuz
Biraz fesat olman antipatik kılıyor seni..ara sıra yaptığın şirinliklerde olmasa kimse çekmez seni..ara sıra tevazu göster ki kendi gözünde olduğun kadar başkalarının gözünde de değerlen..
Çok yumuşak başlı, tatlı dilli ve biraz ürkek birisin. Arkadaşların senin iyi yürekliliğini çok seviyor ve seni kabuğundan çıkarmak için ellerinden geleni yapıyorlar.