Sen bir ACE'sin! Genel olarak vokalin ve yüksek notaların mükemmel, rap konusunda da yeteneğin var. Dansta gelişmişsin ve visuallerin harika! Aynı zamanda insanlara moral verme konusunda çok iyisin...
Sende CHIQUITA gibi bir maknea'sın dışarıdan lisa'ya benziyorsun ama içerden vokalistsin havalı ve güzelsin ikinizde lisa'ya benziyorsunsunuz
Çok Güzelsin Eğlenceli Çılgın Tatlı Birisin
Bir gün CD Kapaklarında senin ismin yazacak!
Seni sinirlendiren kişinin sonu kötü sadece onun değil tüm dünyanında sonu kötü sen en iyisi ıssz bir ormana git orda yaşa aman sakın ordada sineklere sinirlen me xD
Nasıl yapıyorsun bilmem ama kafanı yaşamak isteyen insanların sayısı emin ol çok. Kaybetme bu kafayı yaşamaya devam.
Sizi seven kişinin baş harfi R çevrenizde ki R'lere dikkat edin.
Özgüvenli, bakımlı, tatlı bir insansın. Kendine güvenin var ve bakıma çok önem veriyorsun. İyi kalpli birisin.
Genelde boyu yaşıtlarından uzun olan tatlı ve sempatik birisi aegyo yu pek yapamayan sarı için ölen birisisin
Sen rose ' sin çok güzel hoş şık ve zarifsin dürüstsün adam gibisin geri adım asla atmazsın hayallerin var tabi ama pek kafa takmazsın hem negatifsin hem de mutlusun herkes senin peşinden koşacak neden çünkü sen bir popülersin. Bir sürü arkadaşın var
Sen Sevecen,her arkadaşına değer ver,Müzik dinleyen,şarkı söyleyen,ve içe dönük birisin 💓
Sen Okokok'sun!Her zaman herkese ilaç oluyorsun ve müzik dinlemeyi seven birisin.Çok iyi bir dinleyicisisin.Ve içine kapanıksın ama bu sorun değil💗