MutLuyken biLe sorun yaratıp kendini yiyosun. MutLuLuğun geLip seni buLmasını bekLiosun. Oysa mutLu oLmak senin eLinde. Kendini kötü hissettiğinde dışarı çıkmak yerine evde sorunLarLa yüzLeşmeyi tercih ediyosn. Dans veya sporLa uğraşsana..
Süs makyaj benim neyime...giysilerin uymasıda çok önemli değil bn doğal halimle güzelim diye düşünüyorsun ama bence kendine biraz özen göstersen iyi edersin.
SEN KESİNLİKLE ROSÉ TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!Kişisine göre içedönük ya da dışadönük olabiliyorsun,çok güzlü yönlerin var.Çok havalı birisin🎸
Sen ileride çok güzel birisi olucaksın, sana bir bakan dönüp dönüp bir daha bakıcak.Bence güzellik yarışmasına şimdiden kaydını yaptır anca sıra gelir :)
Sen tam Mina’sın. Çok güzelsindir ve auran çok yüksektir. Herkes seninle arkadaş olmak ister. Pembeye çok düşkünsündür.
Abi bunu bilemezsen kendne zoktayı seviyorum deme
Tam bir zoktay fanısın.
Sen tambi zeynepsin güzelliğin ve çekiciliğinle herkesi büyüleyen o kızsın
Sende serhat gibi çocuklarının asla üzülmesini ve kırılmasını istemeyen onları hiç zorlamayan iyi birisin