Takımını çok seviyorsun. İşim zor... Bak arkadaş Fener sana uymaz. Dünya'ya gözlerini kapamadan önce başka takıma geç. Hangi takıma mı? Tabi ki GS'ye. Olmaz diyorsun biliyorum. Offf. Beşiktaş'lı da ve Trabzonspor'lu da bu kadar zor olmamıştı. Gerçi onları da ikna etmek zor. Neyse. Ben seni ikna edemeyceğim. Hiç uğraşamam. Kal sen böyle.
Sen çok sinirli ve huysuz birisin.Seni en ufak söz bile delirtmeye yetiyor.Ama sorun 1 arkadaşın veya ailen olunca AKAN SULAR DURUYOR.Hele biri onlara zarar vermeye çalışırsa.Çünkü senin düşüncene göre onlara ancak SEN zarar verebilirsin!Ve bazen öyle çok sinirleniyorsun ki ağzından çıkanı kulağın duymuyor.Eğlenceden o kadar fazla zevk almazsın:Tabii bu kuralları bozmak anlamına gelmiyorsa.