Sen HIM grubusun.. Romantik ve aşk konulu şarkıları seviyorsun. Daha çok Love Metal dinlersin.
Sen Kaiser'sin! Şunu itiraf etmeliyiz ki egon fazlasıyla yerinde :) Ama yinede kendi iyiliğin için bile olsa kendini insanların yerine koyarsın. insanların bir şeyin imkansız olduğuna inandıkları anda vazgeçmeye programlandıklarına inanıyorsun
Kötüyü iyiden ayrıt etmede başarılısın, iyileri kötülerden korumakta da ısrarcısın. Patronuna bağlısın.