Sen cesaretlisin ve herkesi kolay kolay döversin.
Açıkçası bu aralar pek daraldığını düşünüyorum aynı uranüs kadar küçük bir yerde tıkılıp kalmanın hiç bir anlamı yok....Benden sölemesi :))
Kimse senin umrunda değil ve sırf canın sıkılıdı diye insan dünyasına defter atabilirsin nalet ryuk
Sen tehlikeli düşüncesiz ve duygusalsın yani mello'nun ikizisin!
Kötüyü iyiden ayrıt etmede başarılısın, iyileri kötülerden korumakta da ısrarcısın. Patronuna bağlısın.
Adrien'ın Kara Kedi'ye dönüşmesini sağlayan kwami Plagg'e benziyorsun.
Sen Lalala'sın!Tam bir arkadaş canlısı pozitif bir insansın,ayrıca herkesin senin gibi bir arkadaşa ihtiyacı vardır!Hiç bir zaman kimseyi bırakma💗