Bir korkunuz var. Fakat bu korkunuz gerçekleşmeyecek. Yakın çevrenizden birinin hastalık haberini alabilirsiniz. Buna hazırlıklı olun. Çevrenizde sizin tarafınızdan farkedilmeyi bekleyen biri var. İsminde "N" harfi olan birisi. Eğer cevabınız olumlu olursa bu sizin için çok daha iyi olacak. İrili ufaklı paralar alıyorsunuz.
Ilerleyebildigi ve gizli ihtiraslarini daha da gelistirebildigi her yerde onu bulabilirsiniz. Oglak'la savasmak faydasizdir. En iyisi onun yaptigini yapmak. Bu burcun fiziki özelliklerini farketmek her zaman kolay olmaz. Oglaklar kemikli ve kalin, ince ve çelimsiz, ya da sisman ve yumusak olabilirler.Çok tatli sekilde romantik olan Oglak'lar vardir. Oglak'in saygisini kazanmak istiyorsaniz, sakin geleneklere karsi gelmeyin. Pek az Oglak ihtiraslarini gizlemeyi unutur. Yaptiklari isin en üst mevkiine geçmedikçe de çalismayi hiç reddetmezler. Sonra inatçi keçiligi tutar ve tirmanmaya merdivenin en üstünden baslamakta israr eder, çünkü oraya ait oldugunu hissetmektedirler.Kendisinden istenmedikçe ögüt vermeye pek hevesli degildir, ama onun pratik zekasindan yararlanmak istediginiz zaman hiç tereddüt etmeden ve ciddi bir sesle size akil verecektir.Öyle utangaç ve tatlidir ki... Belki biraz inatçidir ama yine de naziktir. Pek de zararsiz görünür. Oglak kendini güçlendirmek için zaaflariniz, kendini begenmelerinizden, kiskançliklardan faydalanmayi da ihmal etmez.
Sizin öfke tahtanız yanmış. Keskin sirke küpüne zarar deyip onu üşüyen ellerinizi ısıtmak için bir kereliğe mahsus kullanmışsınız. Sonra da bir daha asla ihtiyaç duymamışsınız. Geçmişinizi şöyle bir karıştırın, büyük bir öfke nöbeti geçirmiş olmalısınız. Çünkü o acı ama enerji veren tattan vazgeçmek her babayiğidin harcı değil. Fakat siz onun sahibine ne kadar zarar veren bir tahta olduğunu fark etmiş ve söküp atmışsınız yerinden. Sahip olduğunuz dinginlik başkaları açısından arada bir sinir bozucu bile olabiliyor. Öfkeden boşalan yere doğru gelişen ironi ağacınız zekânızla birleşip size özgün bir kişilik kazandırıyor. Aslında her şeyi eleştiriyor, ama hiçbir şeyin sizi kızdırmasına izin vermiyorsunuz. Kabulleniyor değilsiniz dünyayı olduğu gibi. Dolayısıyla, bir “Hint fakiri” olduğunuzu iddia edemeyiz. Ama öfkenin hiçbir şeyi tamir etmeyeceğini de biliyorsunuz… Ermiş sayılmazsınız ama ermemiş de değilsiniz…
6. hissiniz hayatınıza yön vermeye çalışıyor. Ama siz bu gücünüzü köreltmek için uğraşıyorsunuz sanki. İçinizdeki sesi dinlememek için ısrar ediyorsunuz. Biraz beyin cimnastiğine ne dersiniz? 6. hissiniz küçümsenmeyecek kadar kuvvetli. Uyanır uyanmaz rüyalarınızı hatırlamaya çalışın. Bu daha ayrıntılıve uzun rüyalar görmenizi sağlayacaktır. Tabi bunları yorumlamaya çalışmayı da unutmayın.Size tanıdık gelen birşey gördüğünüzde ''ne tesadüf'' deyip geçmeyin. Biraz beyninizi yorun. İnanın buna değer.
Osman Gazi, Ertuğrul Bey'in üç oğlundan birisidir. Osman Bey diğer kardeşlerinden büyük değildi, fakat adeta bir idareci olarak yaratılmıştı. Zira bu hususta çok büyük kabiliyet sahibi idi. Babası vefat ettikten sonra diğer bütün beyler, ittifakla Osman Bey'i aşiretin reisi olarak tanıdılar.
Zamanın en kıyıcı, sert ve kimilerine göre acımasız kabadayısıdır. Ancak tövbekar olmuştur. Yaşamının büyük bir kısmı hapishanelerde geçmiştir. Malını mülkünü akrabalarına, fakir fukaraya dağıtmış, futbola olan yatkınlığı ve sevgisi nedeniyle halı saha işine girmiştir. Hala dürüst, sözü kanun gibi kabul edilen, çevresinde, mahallesinde sayılan ve sevilen bir kişidir. Seki kabadayı arkadaşlarıyla zaman zaman halı sahada futbol oynamakta, eski günleri yad etmektedir.
İnsanlar sizi heyecan verici, havai, düşüncesiz yapıda, doğal liderlik özellikleri olan, her zaman doğru olmasa da hızlı karar veren birisi olarak tanırlar. Seni cesur, maceraperest birisi olarak tanırlar; her şeyi bir kez denemek isteyen, macera yaşamak için fırsatları kaçırmayan birisi.. Yaydığınız heyecandan dolayı insanlar sizinle ayni iş yerinde yasamaktan zevk alırlar.
Reis lakaplı, babasından şiddet gören ve bunu da dışarıya yansıtan öğrenci? Lider özelliklerine sahip, hayatında bulamadığı adaleti kendi bildiğince sağlamaya çalışan, cesur, yenilgiden korkmayan, korumacı, arkadaşları için kendini tehlikeye atmaktan çekinmeyen, onları koruyup kollayan bir öğrenci
Demokrasiye önem veriyorsunuz, ekonomide devletçilik modelini destekliyorsunuz... İnsanlar arası ayrım yapacak olursanız; din, ırk veya renk sizin için önemli değil, önemli olan o insanın çalışkanlığı ve onurudur. Ayrıca, büyük bir komutansınız, savaş alanına çıktığınızda, sesiniz tüm alanda yankılandığında, herkes çakı gibi dimdik durur ve tek bir çıt dahi çıkmaz. Söylediğiniz şeyleri, verdiğiniz emirleri, ilahi emirler gibi dinler ve uygularlar; herkes size büyük bir saygı duyar.Bu yolda devam ederseniz, saygı duyulan birisi olarak anılırsınız.
Aslında göründüğünüz gibi değilsiniz gerektiğinde SOĞUKKANLILIĞINIZI KORUSANIZDA İÇTEN İÇE duygularınızı yaşayan ve bunu pek sık belli edemeyenlerdensiniz!!!! Çok iyi empati kurabilir ve duyarlısınızdır!!!!!Ancak biraz daha duygularınızı dışarı vurmalı ve pollyanna cılığı oynamamalısınız!!!!
Kendinizi genç hissetme eğilimindesiniz. Ancak yaşınızla doğru orantılı olarak gelecek tecrübeleri ve olgunluğu gerektiği gibi yaşayamazsanız bu kez de çocuğunuzun evden ayrılması ya da işten çıkarılmak gibi bir durum sizde şok etkisi yaratabilir. Bunun sonucunda düşünce yapınız tamamen değişmek zorunda kalır.
Özgürlük anıtını yada times meydanını gördügünde içinde mutlulukla karısık tuhaf bir duygu hissediyormusun? new yorka bakarken iste yasamak istedigim sehir diyormusun? hiphop r&b favori muziginmi? los angeles,chicago,miami hayallerini süsleyen tatil mekanlarımı? o halde sen yolunu kaybetmis bir amerikalısın,hollywood filmlerini neden bu kadar seviyorsun hic düsündünmü...
O kadar sanslisin ki bir sisenin icine koydugun imdat notu tam da en sevdigin sanatci tarafindan bulunacak! Sonra gelip kendi yatiyla o lanetli adadan elleriyle kurtaracak seni! Hani adanin diger ucunda kesfe cikmistin ya; o sirada sanatcinin yatini tanidin Ziplamaya ve bagirmaya basladin. O da hemen gelip seni kurtardi. Sansli sey seni!
İçiniz dışınız bir. Hiç kimse görüş ve düşünceleriniz konusunda ikilemde kalmıyor. Zaten siz de ikilemde kalmayı, kimsenin işi ikircikli bırakmasını istemiyorsunuz. Dikkat etmeniz gerekenler: Ara sıra zayıf yönünüzü göstermenin bir zararı dokunmaz. Ara sıra çekilin bir kenara ve kendinize biraz soluk aldırın. Hem böylece başkaları siz olmadan da bir şeyler yapmaya çalışacaktır.