Onları sadece 1-2 yıldır tanırsın fakat onlar senin gerçek dostun olup çıkıverir bu insanlar sana hep yardımcıdır ne konuda olursa olsun üzüldüğünde yanındadırlar sen en başta onları farketmeyebilirsin ama aslında onlar yıllarca dost dediklerinden çooookkk daha yakınındadırlar...
Sen normal dışı gözükmene ramen çoğu sakin insandan daha iyisin biraz agresif ve erkekler için fazla zor ve tehlikelisin ama sevdinmi tam seversin gerçi bunu pek belli edemezsin yalan falan da sölemezsin ama bazen çekilmez olduğun için insanların kalbinide kırarsın ama sana kızamazlar