Bir korkunuz var. Fakat bu korkunuz gerçekleşmeyecek. Yakın çevrenizden birinin hastalık haberini alabilirsiniz. Buna hazırlıklı olun. Çevrenizde sizin tarafınızdan farkedilmeyi bekleyen biri var. İsminde "N" harfi olan birisi. Eğer cevabınız olumlu olursa bu sizin için çok daha iyi olacak. İrili ufaklı paralar alıyorsunuz.
Amann ne sıkılcam rahat rahat giyinirrim beni tınlamaz diyorsun...
Harikasın AsK senin göbek adın
Sadeve masumsun ama kaendini diiştir
Kankan seni herşeyden çok seviyo!!Onun değerini bil.Senin için herşeyi yapabilcek konumda..
Walt Disneyin kahve rengi gozlu ve sacli en guzel prenseslerinin basinda kendisi yer alir.Her zaman masumlugu ve temiz kalpli olusu kendisini ve guzelligini olumsuz kilmistir...
Çok tatlı ama çok yaramaz zeki bir bebeğin olacak.Onu çok seviceksin o da seni tabi.
Aslında bu insanlar kendilerini idare ettirmek konusunda isteksizdirler. Bir kötü yönleri de her yerde sırlarini açıklamalarıdır
Kahvaltı: Sucuklu omlet (30 gram sucuk, 1 adet yumurta) 1 dilim kepekli ekmek Domates Salatalık Öğle: 1 adet lahmacun 1-2 porsiyon yağsız salata 1 su bardağı ayran Saat: 16.00 150 gram meyve Akşam 200 gram karışık yağsız ızgara 2 çorba kaşığı pilav 1 porsiyon salata Gece 150 gram meyve
Zeki ve çalışkansın. Bilgili olman kimi zaman alay konusu olsa da geçekten işe yarıyor.
Artık şu toz pembe gözlükleri çıkar... hayatta cadılıkta lazım :)
Gerçekten çok iyi fikirlerin var ve düşünceli birisin. Etrafındakilere yardımcı olabiliyosun.
Sen Luna Lovegood'sun. Başkalarının eleştrilerini umursamazsın. Özünde çok saf ve iyi birisin. Mantıklı düşündüğün için hep yargılanırsın. Ama çok iyi birisin.
Sen luna kadar sevecen,canayakın ve zekisin yeni şeyler keşfetmeyi seversin güçlü kişiler seni büyüler (cevapladıklarına göre herhalde :) bu kadar )
Ah bulanık. Acıyorum sana, Safkanlar tarafından dalga geçileceksin :(
Oh dostum... Sanırım şuan belli korkuların var ve ne yapman gerektiğini bilmiyorsun.Benim sana önerim dostların senin her zaman yanında sakın onların güvenlerini boşa çıkarma!
En başarılı Osmanlı Padişahı.Çağ değiştiren ve İstanbul'u feth eden lider.. Dürüst,namuslu,hoşgörülü ve saygılı birisin.Çok kültürlüsün;okumayı araştırmayı yeni şeyler öğrenmeyi seviyorsun.Hümanistsin,adalet ve eşitlikten yanasın.Gösterişten yana değilsin,sadesin çünkü kimsenin senin hakkında ne düşündüğü umrunda değil.İman dolusun,inançlısın..Önüne bir hedef koymuşsan eğer onu yapmak için karşına ne gelirse gelsin kim çıkarsa çıksın ezer geçersin,asla pes etmez,kafaya koyduğun bir şeyi mutlaka yaparsın,başarılısın.Sen nereden geldiğinin ne olduğunun farkında olduğun için asla insanları küçük görmezsin.Çevrende sevilen birisin,popüler ve sempatiksin.Ayrıca insanlar bir çok konuda sana danışırlar..
Siz tam anlamıyla bir özgür ruhsunuz.Aykırılık sizin doğanızda var. Herkezin yaşadığı yerlerde yaşayamaz, kısıtlamalara tahammül edemezsiniz.Kendine has dünyanız ile diğerlerinden kabul beklemek size göre değildir.Işte bu yüzden siz özgürlükler şehri Amsterdamsınız kimin ne yaptığını sorgulamayan, iyi kötü ayrımının diğer şehirlerden çok farklı kriterlerle belirlendiği hatta belirlenmediği şehir Amsterdam. Siz de Amsterdam gibi sıradışı bir hayatın insanısınız günlük rutinlerden çabuk sıkılır, birçok insanın konfor tabir ettiği özelliklere burun kıvırırsınız. Tatil anlayışınız bile bu nedenle en sade ve bohem olanından yanadır. “Amsterdam” adeta sizin göbek adınız.
Sen süper birisisin. Hiçbir şeyden korkmuyorsun. İnsanlar da senin cesaretine ve kararlılığına hayranlar. Zor olayların üstesinden nasıl geleceğini çok iyi biliyorsun. Çevrendekilerin çoğu sana hayran.
Esrarengiz birisiniz. Ne zaman nasil davranacaginiz pek belli olmuyor. Çoğu şeyden ilk sizin haberiniz oluyor. Bu yuzden cok ilgi goruyorsunuz.
HiLary qibi etkiLeyici tatLı bir qüzeLLiqin var.ßu qüzeLLiqini Hiç bozma.
Sen Ragatha'sın. Herkesle aran iyi. Yeni yerlere alışmakta pek zorluk çekmiyorsun. Ümidini bazenleri hızla yitiriyorsun. Sorunların yok denilicek kadar az. Herkese mutlu görünüyorsun.
Sen bubble’sin! Çok tatlısın ve hiç sinirli değilsin
Luna kadar nazik sevecen biri yoktur
Kıtır kıtır ye crax'ını.. En yenisi patlamış mısırlı crax..Denemenizi öneririm..
Memur ailenin 1. belkide 2. cocuğusun yarı hızlı yarı yavas bir yasantın var en iyisi fazla hız zararlı devam et xD
Utangac ve sevimlisiniz. tanimadiginiz insanlarla konuşmayi sevmez ama arkadaşarinizla herşeyi paylaşabilirsiniz. arkadaş seciminde oldukca dikkatlisiniz. sevilen birisiniz.
Bak resme.Çalışmadan sınava girersen böle olursun
Siz oluşumu incelersiniz. Bir şeyin neden var olduğunu bilmeye ihtiyaç duyarsınız. Bulduğunuz sonuçlar sizin büyük resmi görmenizi sağlar. Neye ihtiyaç olduğunu bulma kabiliyetiniz sizin olayları iyileştirmenizi sağlar. Geleceğe yoğunlaşarak, fikirler ve olaylar sanki olmuş bitmiş gibi düşünebilirsiniz. Siz gelecekteki dünyada yaşarsınız. Bu kafanızda ki bir resimdir. Siz insanların motivasyonunu ve sebep-sonuç ilişkilerini anlayabildiğiniz zaman performansınızın en üstünü yaşarsınız.. Sürekli hareket planı hazırlamak için kafanızın içinde olayları kategorize ediyorsunuz. Bu planlar olmadan organize olmak sizin için çok zordur. Zaman zaman gündüz hayal kurarak geçiren bir insan haline gelebilirsiniz. Siz yol açan öncüsünüz. Yeni fikirleri ve yapıları geliştirmeye karar verdiğiniz zaman büyük keyif alırsınız. Fikirleri kafanızın içinde gerçeğe dönüştürmek ihtirasınızın artmasını sağlar. İnancınız güçlü olduğu zaman, gerçeklere bakmadan olayları üstlenebilirsiniz. Kendiniz ve başkaları hakkında geliştireceğiniz yanlış ön yargılar sizi ortamın dışına sürükleyebilir. Sürekli yeni bir şeyler yapma ihtiyacınız sizin hazırda yapmış olduklarınızı takdir etmenize engel olabilir. Kafanızın içinde çok fazla resim olması yaşamınızı zorlaştırabilir. Diğer insanlar ve olaylar size yetişemeyebilir. Farkında olmadan çevrenizden ve kendinizden imkansızı istemeye başlayabilirsiniz. Eğer maviyi mordan daha fazla seviyorsanız, kendi hayallerinizi ilişkilerinizden daha ön planda tutuyorsunuz demektir. Eğer moru maviden daha çok seviyorsanız, ilişkilerinizde nasıl güçlü olabileceğinize daha çok ilgi duyuyorsunuz demektir.
Sesiniz çok mükkemmel.Sanatla uğraşıyorsunuz.Tiyatroyada ilginiz var.Siz Oğuzhan Koç olmalısınız.
Off off off, o my god , o my god, o my god siz serserisiniz kopuktan beter futbol oynar sınıfı yönetir İspik 2000c yi döver her duvarda yazı her sokakta kavgamız vardır hesabı dolaşırsınız vay vay vayy ...
Benim kadar olmasada giden bir yolu var en azından
Hep uyur yatar saçını örer astral seyahat yapar meditasyon yapar yemek yapmayı sever. eniştecidir (dikkat)
Sakar olsan bile herkesi sevip yardım edersin
Kekik kokuları içinde veya Kordon'da bir barda görülmen işten bile değil. Belki kitap seversin, biraz protest bir insan da olabilirsin, zeybek yapıp gözlük takman da doğal. Her yemekte zeytinyağı kullan!
Sen en çok mabele benziyorsun. Eğlenceden asla vazgeçmezsin ve herkesi güldürürsün. Çok enerjilisin.
Çünkü çok çalışkan ve zekisin aynı zamanda arkadaşlık ilişkilerin çok iyi
Çok sıcak ve sempatiksİn; herkesle ilgilisin. İnsanların problemlerini dinliyor, çözümler bulmaya çalışıyorsun. Eğer birinin yardımına ihtiyacı olduğunu düşünürsen, en kötü günün de olsa sahnede sadece sen oluyor ve elinden gelenin en iyisini yapmaktan hiç çekinmiyorsun. Ama dünyayı kurtaramayacağını da unutmamalısın.
Senin ruh eşin Cedric Diggory sadakatli ve çok sevecen biri çok iyi anlasıcagınızı düşünüyorum