Düştümü affetmezz empati yapmayı sevmess uyanıktır.. kazıklanmazz ucuza pabucbırakmazz
Kalabalık yüzünden sinirli ve öfkeli bir insansın dışarıya çıkıyorsun fakat fazla değil köy denen yerlerden haberin yok
Gerçektende sen türksünnn başka ülkeleride seviyor olabilirsin ama türkiye senin için bir başkaa.... ne mutlu türküm diyene!!!
Kimse senin sözünden çıkamaz biraz yumuşak ol ya
Sende agresif bir ergensin ama ailen sana ne çok şey yaşatmış kıyamam sana of canim ya
Maço gibi duruyorsun ama karının sözünden çıkamıyorsun.yine de maço sayılırsın.sonuşta lıght erkek değilsin