Jisung'u seviyosun(illa jisung olması gerek değil) ama belli etmemeye calisiyorsunn<3
Akıl okuyabilirdin tıpkı edward gibi
Siyah Renkleri çok seviyorsun.Ama renkli elbiselerde giyiyorsun ve eminim bunlar sana çok yakışıyordur.Zımbalı, pullu, yırtık, salaş... Her türlü denim ceketi her türlü tarzda kullanabiliyorsun.Şortlarada bayılıyorsun.büyük küpeler, sallanan kolyeler, gösterişli yüzükler ve tabii ki şapkalar. Bu tür aksesuarlara resmen aşıksın. Belki Bir Lovatıc'sin Belkide ADM ama şunu söylemeliyimki tarzın tamamen Demi'ye Ait.
Seni ölümüne seven biri yani
Iliskide daha cok soz dinleyen kiskanc ve tatli olansin herkese iyi ve nazik sin
Vay canına! Felix'in ideal tipine bu kadar benzemeyi nasıl başardın? Birlikte ne güzel brownieler yapardınız kim bilir. Umarım bir gün onunla tanışırsın.
Müzik dinlerim Dans ederim Film/Dizi izlerim Koşu/ Yürüyüş yaparım Şarkı söylerim Bilgisayar oyunu oynarım
İyi kalpli,havalı ve Resim çizmeyi seven birisin.Sevdiğin insanlara samimi davranırsın.Gerçek bir Hyunjin
Sen her şeyi biraz abartıyorsun! Ve herkese belli ettiğin çok iyi ilişkilerin var. Cool olman herkese “Keşke o ben olsaydım!” Dedirtiyorsun.
Skz üyeleri tarafından ideal olarak görünüyor olup olmaması
Çok yakışıklısın ve grup üyelerine yakınsın iyi kalpli ve değer bilen birisin ve çok iyi dans ediyorsun
Sen Okokok'sun!Her zaman herkese ilaç oluyorsun ve müzik dinlemeyi seven birisin.Çok iyi bir dinleyicisisin.Ve içine kapanıksın ama bu sorun değil💗