Özel hayatına düşkün(ser verir, sır vermez yani). Ağır başlı, sessiz ve tutucu olan Yedi, bu özelliklerini aşırıya götürüp soğuk ve ilgisiz de olabilir. Yaratıcı bir yanı olan Yedi eğer kendisine kötü davranan anne babanın bulunduğu bir ev ortamında yetiştiyse son derece içine kapanık olacaktır, ancak aksi bir durumda yaratıcılığını iyice geliştirecektir. Ayrıca kişilik hanesinde Yedi olan bir insanın, çevresindeki insanlar üzerinde manyetik bir çekiciliği ve bir güç aurası olacaktır; insanlar onun karşısında kendilerini huzurlu hissedeceklerdir ama bu kişi, karşısındaki insanın yüklerini gerektiğinden fazla taşıma eğiliminde olacaktır. Ayrıca Yedi insanlarının yaratıcı bir kişiliği olur ve daha fazla dışarıya çıkıp, kendini çok fazla çekingen hissetmemesi gerekir. İlişkiler sırasında 'elde edilmesi zor' insanı oynamayı sever; ama bir kez onunla ilişkiye geçmeyi başardığınızda sizi çok ciddiye alır. Gelecek konusunda temkinli ve çoğu zaman da gelecek korkusu duyan Yediler aslında genel olarak bir şeyleri kaybetmekten korkarlar. Kişilik hanesinde Yedi olan birçok insanın zor yaşam yolları ve dersleri olur. Adeta ruhsal olarak gelişmek için oldukça yüklü bir yapılacaklar listesi ile bu dünyaya gelmiş gibiler ve bu nedenle de yaşamlarında birçok ders yaratmakta ya da bu dersleri kendilerine çekmektedirler. Elementi Su'dur. Duygusal, yaratıcı, mahremiyetlerine düşkün insanlardır. Güvensizliklerinden kaynaklanan gelecek korkularını para biriktirme yoluyla aşmaya çalışırlar. Elde edilmesi zor insanlardır fakat ilişkiye girdikleri insana gerçek bir bağlılık gösterirler.
Mantık çerçevesinde ve adım adım ilerleyerek düşünmeyi tercih ederler. Kendilerine aktarılan bilgilerin de aynı şekilde mantıklı olmasını, karmaşık ve çok hızlı aktarılmamasını özellikle isterler. Bu nedenle baskı altında sağlıklı düşünemeyebilirler. Çok hızlı karar vermeleri ve harekete geçmeleri istendiğinde, tam tersi bir şekilde tamamen de hareketsiz kalabilirler. Herhangi bir konuyu öğrendiklerinde nerede ise ölünceye kadar unutmazlar.
Hayat kendi seyrinde devam ediyor. Her şey yolunda. Siz de çok normal bir şeysiniz. Normal insanlardan birisiniz. İlişkilerinde gayet düzeyli, kibar, yardımsever, sevecen bir insan nasıl bir kimyasal madde olabilir ki? Yıllar böylece geçer, kimse kendi kendine itiraf edemez ama bir patlama anında en yakınınızdaki insandan, eşinizden, çocuğunuzdan, ebeveyninizden şu lafı duyarsınız: “Ömrümü çürüttün ömrümü!” Haklıdır. “Ben öyle değilim, çok iyiyim, şöyle ettim, böyle ettim” diye ağlamayın şimdi. Her türlü kötülükten uzak olduğumuzu düşündüğümüz anda bile “öteki”nin hayatını zehirleriz. Azar azar, yavaş yavaş, öksürte tıksırta, keyif vere vere... Latin atasözü: Homo homini lupus Türkçe meali: İnsan insanın kurdudur by Bahtiyar Koçin
Tanımadığınız birisinden çok büyük bir iyilik göreceksiniz. Parasal olarak çok iyi bir fırsat olabilir bu iyilik. Akrabalar içinde birisi sizin başarısız olduğunu düşünüyor ve yardım etmek istiyor. Fakat siz kendi yolunuzda zaten emin adımlarla ilerliyorsunuz. "R" harfli bir isim size bir kötülük yapacak. Dikkat edin. Kas spazmı olabilir.
Siz aski uyumu ve herseyi ile mukemmel yasayip paylasan nadir insanlardansiniz.Bu uyumunuz sizi bir omur mutlu ve mesut etmek icin yeter de artar bile.Hem siz onu hemde o sizi cok iyi anliyor.Ve aranizda neredeyse sorun olmuyor hicbir konuda.Bunun degerini bilin.Ve bu uyuma sakin golge dusurmeyin...Mutluluklar...