İlkbahar, butun agaclarin, canlilarin uyandigi bir mevsimdir. Senenin dort mevsiminin en sevimlilerindendir. Kis mevsimindeki soguklardan cikan insanlar tarafindan, sevgi ile karsilanir. ilkbahar, hayatin bir silkinisi ve uyanisidir.ilkbaharda soguk bir mevsimden, ilik bir hava icerisine girilmektedir. Bu esnada gecislere cok dikkat etmeli, kis giyeceklerini hemen cikarip atmamali, yavas yavas vucut isisini degistirmeyecek sekilde elbiseler giyilmelidir.
Dünyada ışık saçan bir insan gibisin aydınlığınla belki karalığa bile gölge düşüruyorsun.....
Aşkı kovalamazsın fakat gelirsede geri tepmezsin.Senin için aşk ön planda değil.Olsa güzel olur.Olmasa da yokluğunu farketmezsin.
Kötülükleri seviyorsun ve bir krallık kuracaksın siyah rengi çok seviyorsun
Çok yakışıklısın ve grup üyelerine yakınsın iyi kalpli ve değer bilen birisin ve çok iyi dans ediyorsun
Saçma da olsa herşeye gülüyorsun . Çok güler yüzlüsün . Ve biraz dağınıksın :D
Elenceli ve havalısın. Bazen tek senin isteğin olucakmış gibi davranıyorsun ama senin içinde ARKADAŞLIK var diğerlerinde olduğu gibi :) Aynı Rainbow Dash gibisin
En çok Wendy (Vendi)'ye benziyorsun. Fazlasıyla sakin birisin. Bazen çok üşengeç ve "vurdum duymaz" olabiliyorsun... Güleryüzlüsün ama çabucak küplere binebilirsin. Yine de dostlarınla vakit geçirmek seni mutlu eden şeylerden birisi...
İçine kapanık birisin.Gizemlisin. Eee, Natsuki ile iyi anlaşıyor musun bari?
Gizemli ve psikopat bir kızsın Kitap okurken çay içmek çok hoşuna gidiyor Ve kulüpte yaşı en büyük olan sensin! Eee Natsuki ile ilişkin nasıl?