Lüks bir ortamda yudum yudum en sert içecek ... Viski ... Elit kesimin sıkı içicilerindensin. Yarım bardak viski + iki parça buz için adam bile öldürürsün (:
Utangac ve sevimlisiniz. tanimadiginiz insanlarla konuşmayi sevmez ama arkadaşarinizla herşeyi paylaşabilirsiniz. arkadaş seciminde oldukca dikkatlisiniz. sevilen birisiniz.
Hayata karşı azıcık ilgisiz gibisin. Derdin, sadece kendi dramın. Oysa çevrene karşı şefkatli olmak seni daha mutlu edecek. Unutma, herkesin ilgiye, sevgiye İhtiyacı vardır. İnsanları dinle ve onların sorunlarıyla ilgilen; başkalarına yardımcı olmaya çalış. Zaman İçinde karşılığını fazlasıyla bulduğunu göreceksin.
Celestia gibi şefkatli iyi yürekli bağışlayıcı sın fakat artık daha rahatsın :D
Sen çok iyi bir kalplisin
Çok güzel bir yaşam içindesin hayatta ne için var olduğunu biliyorsun hayatı yaşamayı bildiğin gibi ölümden sonrasını da düşünüyorsun. Doğru yoldasın... Aynen devam...