Sen Ballon Boy´sun. Harbiden seni seven var mı ?
Sen dışarıdan bakınca iyi kalplisin ama maskeni çıkartınca!
Karanlık sessizsindir ölü gibi davranırsın ve çok korkutucusundur
Sen gitarın var ama 4. oyunda yok normal bi animatronik sin kapıdan gelirsin kendin saldırır kendin nefes alır herşeyini kendin yaparsın ve benimde sevdiğim bonnie
Genellikle 3. Gecede çıkan, korumacı, saldırgan, sinsi birisin ve sana çok kişi güvenmez ama yinede bazen iyilik yaparsın.