Saki ama sinirli ve ayni zamanda çok neşeli birisin ve karakterin tam olarak Leyla'yi yansitiyor
Manipüleci bir insansın. Kaybetmeye tahammülün yok. İnsanlarla empati kurma duygun zayıf
Ne istenilse yaparsın, düşmanı olunca konular değişir. Saf dostlarına sıcakkanlı
Onun gibi biraz zor bir hayatın var. Ama sen her koşulda direnebiliyorsun, dayanıklısın. Ayrıca insanların dış görünüşlerine asla aldanmayan birisin
Sen otisme yenik düşmüşşün kurtulman imkansız!!!!!