Sen Kaiser'sin! Şunu itiraf etmeliyiz ki egon fazlasıyla yerinde :) Ama yinede kendi iyiliğin için bile olsa kendini insanların yerine koyarsın. insanların bir şeyin imkansız olduğuna inandıkları anda vazgeçmeye programlandıklarına inanıyorsun
Çok eğlenceli ve uykucusun! Aynı zamanda çoğu zevkleriniz benziyorr🥳. Devamını yazmaya useniom