Sen "Atlas Altılısı"nın vibe'ını veriyorsun. Güç, şöhret ve şehvet için her şeyi yapabilirsin. Arkadaşlıklar pek sana göre değil. Karanlık bir enerjin var. Ama biliyoruz ki sadece kendine gerçek yüzünü gösteriyorsun. Çünkü kimseye güvenmiyorsun.
Korkak gibi gözüksende içinde aslanlar yatıyor kimsenin haberi yok devam et kızım
Sen Tugay Demir Çeviker sin. Acımasız ve aynı zamanda pammuk gibisin. Dik duruşların, boyun eğmemelerin, her şeyin seni çekici kılıyor.
Toplumun büyük çoğununluğunun olduğu gibi buda malesef sıradan bir aşk daha doğrusu aşktan ziyade bir sevgi ve hoşlanma durumu deyebiliriz.
Sen Lal Sarca'sın. İnsanlar hep hatalarını konuşur hiç yaptığın fedakarlıklara konuşmazlar. Güçlüsün, her şeye rağmen güçlüsün ve yıkılması zorsun.
Sen Yaralasar kitabından Sedef Yankı Sarmaşık'sın!Biraz sakar ve sivri dilli olsanda insanları güldürmeyi biliyorsun.
Einstein gibi akıllısınız . Çook akıllı olmasanızda aklınız iyi çalışıyor.
Onu görmek bile sizi heyecanlandirirken, o sizin yaninizdan, geçip gider. Siz heyecandan sapir sapir titrerken, o isiyle mesgul olur. O sizin için hayatinizdaki en önemli kisiyken, siz onun için siradan birisinizdir. Hem asik hem de salak hissedersiniz kendinizi... Davranislarindan, konusmalarindan isaretler alip, umutlanir, bozulur, küsersiniz. Insanin bir kereligine bu duruma düsmesi, tecrübesizlikle yorumlanip, bagislanabilir. Ancak, bir kereden fazla basiniza geldiyse, oturup kendi hakkinizda düsünmenizde yarar var.
Gözü kara cesur bi insansın, Ağır roman senin filmin...
Seni sevip sevmediği belli değil .ona açılmadan önce biraz bekle