Helal sana.. Sanırım küçükken otla falan beslendin... Sonuçlar gayet iyi..
SEN HERŞeyi ön yagıyla bakıyor niçin böle olduğunu sewimsizce YorUMLUYOSUN
Seni sinirlendiren kişinin sonu kötü sadece onun değil tüm dünyanında sonu kötü sen en iyisi ıssz bir ormana git orda yaşa aman sakın ordada sineklere sinirlen me xD
Teshis: Yeryuzu onceki enkarnasyonunuzda bir erkektiniz.Bugunku Pakistan civarinda biryerlerde 800 civarinda dogdunuz.Bir cobandiniz.
The godfather ulubaba demek. Baba filmi olup üç bölümlüdür ve siz gerçekten güçlü bir baba oldunuz
Çok fena parçalanarak ölüceksin
Sende REİS in kokusu var.. Gözü kara, cesur ve ne yaptığından emin birisin onun gibi.. Ve inan bana daha önce kimsenin bakışlarından bu kadar korkmamıştı bu alemdekiler..