Aslında Genç Fenerbahçeliler’in mazisi yıllar öncesine dayanmaktadır. 80’li yılların başından itibaren günümüze kadar devam etmektedir. 2001-02 sezonu itibariyle Genç Fenerbahçeliler adı altında dernekleşen grubumuzun amacı Fenerbahçe’ye her branşta kayıtsız ve şartsız olarak destek vermektir. Niçin Kuruldu ? 90’lı yılların sonuna doğru kamuoyunda "Tribün Terörü" adı altında oluşturulan gündem süreci içerisinde yazılı ve görsel basında tribünlere yönelik yapılan acımasız eleştiriler özellikle Fenerbahçe tribünlerini aşırı derecede rahatsız etmiştir. Toplumda maçlara giden insanlara holigan sıfatı yakıştırılmaya başlanmıştı. Bizlerde bu imajı yıkmak için “Genç Fenerbahçeliler” adı altında bir dernek kurmaya karar verdik. Kimler Kurdu ? Grup tribünlerimize geçmişten bugüne kadar emek veren insanların önderliğinde, Üniversite ve Liselerde okuyan gençlerinde katılımıyla kurulmuştur. Her geçen gün gittikçe artan üye sayısı ile birlikte Genç Fenerbahçeliler sadece Türkiye’de değil Avrupa ve Dünya’nın bir çok ülkesinde faaliyet göstermeye başlamıştır.
Hayatınızdaki insan tüm verileriyle sizin için doğru kişi tanımına uygun. Siz onunla birlikteyken ne kadar huzurlu ve mutluysanız, o da aynı oranda sizinle olmaktan dolayı bir o kadar mutlu. Herşeyden önce siz bir aradayken adeta etrafa güzel bir enerji yayıyorsunuz. İlişkinizi çıkmazlara sürükleyecek tepkilerden kaçınıyorsunuz ve yarattığınız bu huzur ortamında birbirinizin hayatlarına artı değer katıyorsunuz. Hem sizin hem sevgiliniz açısından birbirinize olan tavrınız ne kadar önemliyse diğer insanlarla olan ilişkileiniz de bir o kadar önemli. Kısacası doğru bir ilişki kurmak için doğru ve iyi insanlar olunması gerektiğinin farkındasınız. Kısacası doğru insanı bulduğunuzu söyleyebiliriz.
Matrix yazılım teknolojilerinin çok gelişmesi ile tüm dünyayı saran bir ağ içine giriş demektir. Matrix okadar benimsenmiştir ki dünya artık bir donanın ve insanlar birer pile dönüşmüştür. Ancak Matrix adlı aşırı gelişmiş yazılımın algıyamadığı bir pil oluşmuştur bu pil Neo'dur, ve bu aşamada insan makine savaşı başlar...
Doğduğunda annesinin sütünü emmedi, daha sonra annesi rüyasında, çocuğun kendisine “Tanrıya iman etmedikçe sütünü emmeyeceğini” söylediğini gördü. Annesi bu rüyayı üç gece üst üste görünce, Tanrıya imam etti ve çocuk annesinden birkere süt emdi ve bir daha emmedi. Bir yıl sonra büyük bir adam gibi konuşmaya başladı. “Ben bir çadırda doğduğum için adımı Oğuz koymak gerekir” dedi.Her türlü bilim ve hünerde, ok atmada, kargı kullanmada, kılıç çalmada ve bilgi hususunda, aleme ün salacak gelişme gösterdi.
Gene ender insanlardansın...:D valla ne diyebilirimki sana...görünen köy kılavuz istemez demişler...ama madem bu kadar harikasın senin için birşeyler söylemeli...ve söylüyorum...yolunda devam et...herkesin sevgilisisin ya ortamda hep aranılan kişisin...ve you are perfectttttttt:D:D:D
İster bir blues parçasında duyduğunuz Strat'ın buğulu tonu olsun, ister rock müziğin enerjik distortion tonları, bu enstrumanı duymayı seviyorsunuz. Sevdiğiniz parçalara ellerinizin arasında bir elektro gitar varmış gibi davranarak eşlik etmeye bayılıyorsunuz. Eğer artık çalıyormuş gibi yapmak yerine, gerçekten çalma zamanının geldiğini düşünüyorsanız: www.gaeabaykus.com
Çok stres dolu bir hayata sahipsiniz. İş hayatınızdaki yoğunluk yüzünden kendinize fazla zaman ayıramıyorsunuz. Arada ufak bir Cevahir kaçamağınız olsa da hayatınızın yoğunluğu canınıza tak ediyor.Son zamanlarda yeni kolaylıklar (zincirlikuyu-söğütlüçeşme metrobüs hattı :] ) sayesinde yoğun trafiğiniz biraz daha sevimli olmuş durumda.
Sen aşkı, insan ruhunu canlandıran duygular sıralamasında en üst sıraya koyuyorsun. Aşık olduğunda ışık, heyecan ve canlılık saçıyorsun! Ancak "o"ndan kesinlikle beklediğin bi' şey var: Bütün dikkatini sana vermeli ve sana son derece hayran olmalı! Aşırı kalp çarpıntılarının yerine biraz gülümsemeyi koymayı denemey ne dersin ? Ayran budalası gibi her daim peşinde olamaz ya :)
Özgürlük anıtını yada times meydanını gördügünde içinde mutlulukla karısık tuhaf bir duygu hissediyormusun? new yorka bakarken iste yasamak istedigim sehir diyormusun? hiphop r&b favori muziginmi? los angeles,chicago,miami hayallerini süsleyen tatil mekanlarımı? o halde sen yolunu kaybetmis bir amerikalısın,hollywood filmlerini neden bu kadar seviyorsun hic düsündünmü...
Para evet ihtiyaçları karşılamada kullanılan bir araç...ve sen ne yazıkki bunu bilen nadir insanlardansın:)parayı alnının teriyle kazanıosun ve zorluunu biliosun ve kazandıın miktar ne olursa olsun o parayı harcayabilcek ii bi yer buluosun...böle devam et:)
Siz Türk damak tadından asla va geçmeyen ve annesinin yemeklerine hayran olan birisiniz. Günün her saati pide ve kebap çeşitlerinden yiyebilirsiniz. Güzel ülkemizin dört bir tarafında yapılmakta olan lezetleri burda saymamız mümkün değil. Biz sizin için kulbaşılı kaşarlı pideyi seçtik. afiyet olsun:)