Seni sinirlendiren kişinin sonu kötü sadece onun değil tüm dünyanında sonu kötü sen en iyisi ıssz bir ormana git orda yaşa aman sakın ordada sineklere sinirlen me xD
Kalın bir sese sahip aslında sesini hem kalın hem ince yapabiliyor Rap’da ve vokalde bu sebep den dolayı çok iyi dansınada hiç kimse bir şey diyemez
Pc oyunlarını seven,piksellerden hoşlanan ve maceracı birisin.
Eğlenceli ve Nazik birisisin bu Gruba uyabilirsin !
Soğukkanlı bir kişiliğin var biraz erkeksisin ama yine de bazı erkekleri kendine çekiyorsun
Kısaca senden tatlısı yok ama sen kendini beğenmiyorsun yanlış yapıyorsun :D
Çok yakışıklısın ve grup üyelerine yakınsın iyi kalpli ve değer bilen birisin ve çok iyi dans ediyorsun
Sen genellikle grubun en büyüğü olsanda en yaramazısın. Dansta mükemmelsin ve rap yapabiliyorsun. Sen tam bir hip-hop kızısın...
Sende ahyeon gibisin dışarıdan rapci gibi gözüksende içerden vokalistsin havalı ve güzelsin ikinizde jennie'ye çok benziyorsunuz
Sen tam olarak Jennie'sin hayatta sadece sevdiklerini ve kendini düşünürsün. İnsanların düşüncelerini umursamayarak kendi yolunda giden güçlü bir kadın. Senin o içten samimyetini sadece yakınların bilir. devam et girll :D
SEN KESİNLİKLE LİSA TARAFINDAN YAZLIKMIŞSIN!!Çok iyi kalplisin.Hayat dolu ve eğlenceli birisin.Aynı zamanda havalı ve çok çekici birisin😎