Sen Bella gibi özgürlüğü seven çılgın ve çok sadık bir dostsun. :)
Seni sevip sevmediği belli değil .ona açılmadan önce biraz bekle
Grubun pozitifi,eğlencelisi ve birazda agresifisin. gruptakiler için herşeyi yapabilirsin bi nevi grubun annesi/babası gibisin.
Sen jenniesin onungibi yemek yapmayi cok seviyorsun
Sen Chearyeong'sun 3'lü arkadaş gruplarında dışlansan da Sen hep kendin oluyorsun hiç birşey umrunda değil
Çok yakışıklısın ve grup üyelerine yakınsın iyi kalpli ve değer bilen birisin ve çok iyi dans ediyorsun