Bildiğin birbiriniz için yaratılmışsınız
Henüz yeni yeni açılmış gözleriniz, daha dünyayı göreceksiniz.. :) Kendinize güvenin.. Cesaretinizi toplayın ve artık işe koyulun !
Çünkü; bi kere küçükken sarışınmışsınız, utangaçsınız biraz ve yaz çocuğusunuz. Çabuk sinirlenen bir yapınız var. Keskin sirke küpüne zarar unutmayın.
ÇÜÜÜÜŞ Şahikanın başkanı... Ayyy bebeğim beni seçtiğin için saol!
İnsanları davranışlarından anlayamıyorsun. Onları tanımadan, onları anlamak senin için gerçekten zor. Olsun, böylesi de iyidir. Herkes insanları iyi tanımak zorunda değil!
Toplumun büyük çoğununluğunun olduğu gibi buda malesef sıradan bir aşk daha doğrusu aşktan ziyade bir sevgi ve hoşlanma durumu deyebiliriz.
İçiniz dışınız bir. Hiç kimse görüş ve düşünceleriniz konusunda ikilemde kalmıyor. Zaten siz de ikilemde kalmayı, kimsenin işi ikircikli bırakmasını istemiyorsunuz. Dikkat etmeniz gerekenler: Ara sıra zayıf yönünüzü göstermenin bir zararı dokunmaz. Ara sıra çekilin bir kenara ve kendinize biraz soluk aldırın. Hem böylece başkaları siz olmadan da bir şeyler yapmaya çalışacaktır.
Evet seni seviyor ama ne derece seviyor onu söylemek zor. Ne kadar sevdiğini öğrenmek istiyorsan ona güven o zaman seni nekadar sevdiğini anlayıcaksın :)
Değişiklikleri seven bi insansın.sevdiklerine bağlısın
OMG!!! Tam da ideal tipini nasıl tutturdun? Bu kadar şanslı insan görmedim yemin edebilirim. Seni çok sevecek !
soğuk birisin,Seni tanımadan önce kırabilirsin diye düşünülür.Ama seni tanıyınca Çok sevilirsin
Evleneceğiniz kişinin ismi Z harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
Birbirine benzeyen iki kız ya da erkek mükemmel anlaşacakları kesin..
Düz saçların uzunda kısada çok yakışıyor yeteneğine dicek yok tabi=)
Güçlü ve guzel bir duruşun var. Herkes için izle bir kişiliksin. Sen grupta karar verenlerdensin.
Korenin güzellik algılarına uyuyorsun!