Sen 2NE1'sın. Kraliçeler <3
Test
PELTEK RAPÇİİİİ!!! maknae onun gibi yakışıklı/güzel yüzün sayesinde insanlar seni seviyor :)))
Cnm Alkşmz.
Sen o kadar şirinsinki uyyy yerim seni ben :D
Vay Canına! yeter beynin patlayacak nerdeyse notc'hdan da iyi biliyorsun be Vallahi Helal Olsun
ÇOK mantılısın ve sorumlu bir kişiliğe nsahipsin.Dissipli bir karakterin var.Ormancılık gibi bitkili şeylerden hoşlanıyorsun.
Güçlü sesin güzelliğin ve kendine özgü tarzınla onun ile birlikte herkesi yenebileceksiniz
Eevet
Baban yüzünden bu duruma geldin ama şu anda onun etkisindesin
AZARATH METRİON ZİNTOS!
Sen tıpkı Adrien gibisin.Çapkınlık senden sorulur.
Grubun lideri olmana karşılık teen titansın seni dinlemediğininde çıldırıyorsun. ve sen starfire aşıksın