Hayatınızda her ne olursa olsun (Utanç verici bir olay veya hayal kırıklığı), kendinizi kolay kolay koy vermiyorsunuz. Her şeyde pozitif bir yan bulup, olaylara çözüm arıyorsunuz. Ama bunu o kadar abartmışsınız ki, sırf kimsenin keyfi kaçmasın diye, mutluyum numarası yapıyorsunuz. Kendinizi kötü hissediyorsanız hemen en yakın arkadaşınıza içinizi dökün. İçinizdekileri dışarı yansıtmak sizi rahatlatacak artı, ilişkileriniz yüzeysellikten çıkıp derin boyutlar kazanacaktır.
Romatizmin kalbi Paris’te atıyor, sizin kalbiniz ise Paris’te atıyor, çünkü siz romantik bir “Paris”siniz. Aşkın, romantizmin, duygusallığın olmadığı bir dünya sizin için bir anlam ifade etmiyor. Her ne yaparsanız yapın aşkla yaparsınız; işinize aşkla sarılırsınız, en basit akşam yemeğini bile aşkla yaparsınız, işin içinde aşk yoksa “ben de yokum” diyenlerdensiniz. Siz ne yaparsanız yapın içinde aşk olduğundan dolayı herkesi büyülersiniz. Elinizin değdiği her yemek başka bir tat kazanır, ucundan kenarından bulaştığınız bir iş çok sayıda insanı büyüler. O yüzden kendine has tılsımı olan bir romantik olarak Paris’te kendinizi bulursunuz. Paris de sizde kendini bulur.
Sarı saçların ve siyah pantolonunun üzerine taktığın renkli kemerlerin ile ünlüsün.Kimi maçlarda suratında boya ile görülebilirsin.Oldukça iyi bir eş olduğun kardeşin Matt Hardy'den bir kavga yüzünden ayrıldın.Maç sırasında anlık patlamalar yapabiliyorsun.WWE bünyesinde en büyük taraftar grubuna sahipsin.Akla gelebilecek heryerden yaptığın Swanton Bomb hareketi ile rakiplerine korku salıyorsun. .Bunun yanında bir diğer bitirici hareketin de Twist of Fate.Seniiin adııın Jeff Hardy
Taylor Lautner: Jacob Black, Bella'nın çocukluk arkadaşı ve Quileute kabilesi üyesi olan kızılderili, New Moon da kurt adam oluyo ve doğal olarak vampirlerin düşmanı oluyo Bella ya aşık olmasının yanı sıra Şafak Vakti nde Reneesme Cullen mühürleniyo ve Bella nın damadı oluyoda diyebiliriz :D
Bir önceki hayatınızda tıbbi bilimler ile uğraşıyordunuz. Yaşadığınız bölge, o dönemin medeniyetinden çok uzakta kendi içinde yaşayan bir toplululuktu. Ama ayrıcalıklı bir bölgeydi çünkü masallardaki gibi mutlu insanların yaşadığı bir köy gibiydi. Savaş veya açlık gibi sıkıntılardan uzakta, kurtarılmış bir bölgede gibiyidiniz. Fakat kötü bir salgın hastalık bu mutlu topluluğun huzurunu kaçırdı, siz daha önce türlü bitkilerden içecekler yapıyordunuz ve bu özel bitkisel çaylarınızın, zaman zaman yaşadığınız halsizliklere iyi geldiğini farketmiştiniz. Bu salgın hastalıktan sonra bu çayları salgına yakalanmış insanlara içirmeye ve sonuçlarının olumlu olmaya başladığını gördünüz. Sizin sayenizde kısa bir dönemde topluluğunuzdan bir çok insan bu hastalıktan kurtuldu. Siz şu an her ne iş yapıyor olursanız olun eminiz ki ruhunuzda bir yerlerde bir kahraman var.
YapdikLarindan doLayi cok pi$man gözüküyorsun, ama sana pic orosbu am kafa tavsiyem oLma.. Kader birazda biz insanLarin eLinde.. Emin oL ki sana hayata yeniden geLme $ansi veriLmi$ oLsaydi, yine aynisini yapardin.. o yüzden hiCc bi zaman pi$man oLma, sana yaka$miyor.. eminim ya$adikLarin pi$man oLmaya degecek kadar güzeLdi..
Herşey Spor/Sanat a olan yatkınlığınızı değerlendirebilmeye kalmış durumda dostum daha ne bekliyorsun sen yeteneklerinle doğmuşsun tek yapman gereken sahneye adımını atmak veeee şhow başlasın demek aslında şimdiden arkadaşların senden imzalı bi foto almaları gerek gelecekte çok karizma eder :)))
Dünyanın en büyük lideri,Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu.. Sen de ATATÜRK gibi özel yaşamında sadelikten yanasın.Karizmatik,bilgili,zeki ve cesursun.İşlerinde sabırlı planlarında kararlısın.Özgürlüğüne düşkünsün birilerinin sana emir vermesi,yönetmesi hiç hoşuna gitmiyor.Model alınacak bir kişiliğe sahipsin ve harika olduğun için seni çekemeyenler çok ama seni bilenler,anlamak isteyenler ve gerçekten anlayanlar çok seviyor hatta onlar için vazgeçilmezsin.Çok iyimser,hoşgörülü ve merhametlisin fakat düşmanlarına karşı acımasızsın.Sen bilimi,aydınlığı ve gelişmeyi temel alıyorsun.İdeolojik görüşün Cumhuriyet rejimi;soyal,demokratik ve laik devlet anlayışını benimsiyorsun.Seni tebrik ediyor ve bu yolda ilerlemeni diliyorum..
Sempatik bir görüntünün, tüm kapıları açan bir anahtar olduğunun farkındasınız. Çevrenizle ilişkilerinizde kendinize fazlasıyla güveniyorsunuz ve beceriklisiniz. Dikkat etmeniz gerekenler: Düzgün davranmaya o kadar uğraşıyorsunuz ki, içinizdeki "ben" bir türlü dışa çıkamıyor. Ara sıra taşkınlıktan çekinmeyin. İçinizdeki "ben"i dışarıya çıkarın, gerçekten neyi arzuluyorsanız onu yapın ve herkes sizi daha az sevecek diye endişelenmeyin.