Sen kaba bir semesin ne kadar kaba olsanda ukeni çok önemsiyorsun içten içe onu istiyorsun!tam bir semesin
Sen tıpkı taylor gibisin büyük ihtimalle taylor en sevdiğin şarkıcı.iyi bir dinleyici aynı zamanda sevdiklerine çok önem veren birisin
Sen Okokok'sun!Her zaman herkese ilaç oluyorsun ve müzik dinlemeyi seven birisin.Çok iyi bir dinleyicisisin.Ve içine kapanıksın ama bu sorun değil💗