"Sen tam bir Eylül Tumbarsın.İşinde başarılı, neşe dolu,güzel ve sempatiksin sen bir oyuncu olsan kesin Eylül olurdun"
Sen tıpkı Esin gibisin. Dışardanda içerdende o kadar pozitif ve enerjiksin ki bu dışarı yansıyor. Aynı zamanda duygusallığın enerjini biraz yitirsede enerjin her şeye yetiyor. Arkadaş grubunda en eğlenceli kişisin.
Burcu Cavrar'ın rolü Hicran Cezbeli (Furtuna) tam olarak seni çağrıştırıyor! İnandırıcı Halin ve Asiliğin onun karakteristik özellikleriyle birebir!
Sen tam bir Ceylinsin. Tam olarak kaostan besleniyorsun. Kavga gürültü senin göbek adın. Sevdiklerini korumak için kendini bile feda edersin gerekirse adam öldürür delil yok edersin. Sonuç ne olacaksa olsun kendi bildiklerini okursun.
O minicik kalbin tertemiz senin! Ama çok can yakarsın sen minik! . Senin için delirenler çok..
Tam bir Ali Ateşsin. Fedakarlık kelimesinin nefes alan halisin. O kadar fedakarsın ki her şeyi yakmaya potansiyel deli dolu bir ruhun var. Sevdiklerine çok bağlısın.
Hayattan yorulmuş görünüyosun . Ne zaman bitecek de gidicez diye bakıyosun . Hiç birşeyi tam anlamıyla istiyerek yapmıyosun insanlar seninle konuşmak istemiyor gibi görünüyor. Hayat kısa biraz daha neşeli olmanı tavsiye ederiz
Koruyucu merhametli sevdalı köyünün muhtarı güzel iyi kalpli biri 💝
Alper Saldıran tam senlik tanışsaydınız muhakkak işi pişirirdinizzzz....
Kimseyi yarı yolda bırakmıyorsun ve özür dilemeyi biliyorsun. biraz kuralcı olsan da aslında iyi ve yardımsever bir kişiliğin var.
Sen çok sadık,sahiplenici ve güçlü birisin
Affetmez, Soğukkanlı hayvansever unuttum dese bile hala aklındadır
Çoğunlukla tek renk kıyafetler ve kot giyiyorsun. Böyle kendini rahat ve şık hissediyorsun.
Dans yeteneğin olmayabilir, pes etme ve kendini geliştirmeye özen.
Sen dansçisin kendini gelistirisen profesyonel olabilirsin
Ben senin kadar şen şakrak birisini görmedim kendin olmayı seviyorsun ama kararlar verirken dikkatli ol.
Beyza kadar iyi bir yazarsın. Onun kadar olmasan da.
Merhametli çekingen birisi olabilirsin genelde mutlu biten kitaplar seviyo olabilirsin etrafından linç aldığın soylenebilir ama bunun senin kıskandıkları için yapıldığına emin ol
Bebek gibi bir cilde sahipsin,davranışlarında aynı bir bebeği andırıyor
Garip ve değişik bir insan tipisin. Arada çok tatlı gözükürken belirli zamanlarda sinirleniyorsun. Ne kadar kırıldığını belli etmemeye çalıssanda herkes bunu fark ediyor. Ama sen dik durmaya devam et...
Sen nadir rastlanan bir çiçek türü gibisin. Kin tutamıyorsun ve her şeyin içindeki iyiliği görebiliyorsun bazen ani korkularla düşünüyorsun ama sonunda neyin doğru olduğunu anlıyorsun. İçindeki masumiyeti daima koruman dileğiyle.
Sen emily sin yılmaz ve bir okadar sinsisin
Kendine has bir güzelliğin var,intikam ateşin çok fazla
Sen tam olarak bir Eftalya Atalar'sın. Sadece onun vibe'ını vermekle kalmıyorsun. Sen tam olarak bir Eftalya'sın. Senden bir avukat olmak potansiyeli seziyorum.
Tam anlamıyla kitap kurdu seviyesinde değilsin, ama biraz daha çabalarsan eminim tam bir kitap kurdu olacaksın!
Zeynebin ikizi falanmisin
Sende Fadime gibi affetmezsin kavgacısın düşmanından nefret edersin kimsenin sözünü dinlemezsin kendi bildiğini yaparsın
Volpina sezon finali bölümünden yeni gelen kız liradır ve Adriana sever bu yüzden ladybug onu kıskanır ve dönüşmüş hali ile onun söyledikleri yalan gibi şeyler söyler
Senin ruh eşin TDÇ! Çünkü sen özgürlük için her şeyi yaparsın. Kendinin farkına var!
Sen Beyaz Leke kitabından Eftalya Atalar'sın! Sende avukat olma potansiyeli olduğunu seziyorum
Nick gibi azimli ve başarılısın bir sonucu elde etmek için çok uğraşırsın sıkı ve net bir insansın sevdiğini çok seversin
İşte bu beeee. Aferinnnn lennn yapıyosun bu işi💖💖💖
Resimde olduğu gibi renkleri siyah , beyaz , gri tonları arasındadır çoğunlukla gözleri mavidir çok şirin değil mi ?
Sen Papatyasın sakin komik etkileyici bir kişiliğe sahipsin fakat sinirlendiğinde ortalığı kızıştırırsın.
Sende esin gibi güneş gibi parlıyorsun yaptığın danslarla ve pozitifliğinle dikkat çekiyorsun
Sen Karina gibisin havalı güzel ve arkadaşların tarafaından sevilen pozitif yanların var
Sen Winter sın hırslı ve iyisin her zaman en iyisini bilirsin
Jennie gibi bir kişiliğin var ve cupybaraları ufak da olsa ilgi duyuyorsun
Sen Jisoo' sun. Güçlü ve olgun bir yapıya sahipsin dışarıdan uyumlu ve kararlarını kendi yonetebilen ideal kadın. Bambaşka bir dişil enerjin var. Genelde eğlenceli bir kişiliğin var. Çevreye tutarlı davranışlar sergilersin. Ve birazda masumsun :))
SEN KESİNLİKLE LİSA TARAFINDAN YAZLIKMIŞSIN!!Çok iyi kalplisin.Hayat dolu ve eğlenceli birisin.Aynı zamanda havalı ve çok çekici birisin😎
Müzik dinlemeyi seven, sakin birisin. Bazen duygusal olabilirsin.
Güçlü ve guzel bir duruşun var. Herkes için izle bir kişiliksin. Sen grupta karar verenlerdensin.
Sen tam bir esin fanısın 💓 Görüşürüz manifamm💛
Sen bazen cesur bazen korkak bazen sinirli bazen mutlu birisin bu biraz karışık gelebilir ama sonucun bu üzülme bu çok başarılı bir sonuç!
En çok Dipper (Dipır)'a benziyorsun. Zekisin, eğlencelisin ve maceraperest bir kişiliğe sahipsin. Sadece bazen sakar ve çekingen olabiliyorsun. Yine de gerektiğinde atılgan ve cesur olabiliyorsun. Araştırmayı ve mantık yürütmeyi seven birisin. Soru işaretlerini ortadan kaldırıp, gizemleri çözmeye bayılıyorsun... Yine de sana göre gizemleri çözmeye ayırdığın vakitten daha değerli bir vakit var; sevdiğin kişilerle geçirdiğin vakit...
Abi bunu bilemezsen kendne zoktayı seviyorum deme
cesur,zeki,inanılmaz,ciddiyeti yüksek bazen de merinet gibi sakar olabiliyorsun
Onun gibi yakışıklı ve dövüşçüsün
Çözüm odaklı çalışıyorsun. Konu dışına çıkanları sevmezsin. Dayanıklısın
Uğur Böceği/Marinette Dupain-Cheng'e benziyorsun.