Eğlenceli ve Azcık da olsa kıskanç birisin, insanlar seni seviyor.Gerçekten bir Felix.
Ahh tatLm MaqLeSef ßuquN Seny itiCi ßuLdum.. ;D Kusura ßaqMa resimDéKi kadar oLmasada ßuquN ßi ÇirkinLik Var ÜzeriNdé.. TeqRar qeLdiqiNdé Söz ÇekiCi ßulacam SeNy ( aRkadasLarına haVa aTarSın ;D )
Vay canına! Felix'in ideal tipine bu kadar benzemeyi nasıl başardın? Birlikte ne güzel brownieler yapardınız kim bilir. Umarım bir gün onunla tanışırsın.