Sen gerçekten bir selin şekerci sin ve böyle davranmaya devam etmelisin. çok Cool sun ve çok seviliyorsun. Ama fazla özenti olma ama fazlada kafana takmamalısın.
Asil ve mantıklı bir kişiliğe, mükemmel sezgilere ve akılcı bir duyarlılığa sahipsinr. Meraklı davranışlarnı ve hayata pozitif bakışlarınlaa hemen dikkat çekiyorsun. Aman ha fazla meraklı olma,merak kediyi öldürür derler :D