Sen Leon'sun. Leon bir polistir. Ve başkanın kaçırılan kızını bulmak için şehrin başkanı tarafından zombi şehrine gönderilir işte bütün macera burada başlar. Yola çıktıklarında Leon arkadaşları tarafından yarıyolda bırakılır ama bu arkadaşların sonu iyi olmaz ve arabalarıyla birlikte derin bir çukura düşüp ölürler Leon ise tek başına başkanın kızı Ashley'i arama macerasına koyulur. Sonuç olarak Leon kızı kurtarır. Dönüş yolunda Ashley boş zamanında ne yapıyorsun der Leon'da mesleği gereği bunun olamayacağını söyler ve kısacası kızın çıkma teklifini reddeder. Ne kabalık ama :D:D
Size çok çalışan bir tip diyemeyiz fakat okadar tembelde değilsiniz arası bişey sınava bir ay öncesinden değilde 4-5 gün önceden çalışmaya başlıyorsunuz arada sırada ödevleriniz aksıyor olabilir ve notlarınız 85-90 falan oluyor veya bazen daha fazla derslere katılımınızda normal sayılır kısacası siz normal bir tip siniz
'Evet siz mükemmel çiftsiniz. Evliyseniz ne mutlu size, ama eğer henüz evli değilseniz hiç boşuna zaman kaybetmeyin ve bu birlikteliği ölümsüzleştirin. Tabi evlilik siz mükemmel çiftimiz için ikinci planda kalıyorsa orasına biz karışmayalım. O kadar mükemmelsiniz ki gözleriniz birbirinizden başkasını görmüyor ve en önemlisi aranızda güven var. Sizin gibi olmak isteyecek ve böyle bir ilişkiyi yaşamak için can atacak ne kadar insan olduğunu bilseydiniz, birbirinize bağlılığınız bir o kadar daha artardı. Bu konuda bize inanabilirsiniz. :) Size bir ömür boyu mutluluklar dileriz. Umarız mükemmel ilişkiniz hep böyle devam eder!
Oldukça kurnazsın ve tehlikeli bir rakipsin.Genelde rakibinin hatalarıyla maç kazanıyorsun.Maç içinde genel taktiğin rakibinin sana arkasını dönmesini beklemek ve kalkar kalkmaz beklemediği anda deyim yerindeyse tos atarak yere deviriyorsun bitirici hareketin de bu yani spear.Senin adın Adam Joseph Copeland yani Edge.
Deyim yerindeyse tam bir fırlamadılar.Öğretmenlere yapmadıkları kalmaz.Sınıfın altını üstüne getirirler.Hemen kendine benzer birkaç arkadaş bulup bu eylemlerini okulun geneline yayarlar.Velileri okul yolunu aşındırsa bile bu arkadaşlar için tek çare müdür odasıdır.Sopayı yiyince rahatlayan arkadaşlarımız için psikolojik danışmanlar bile yetersiz kalır.Aralarından okul 1.si çıkanlar bile vardır.Şımarık olmaları kendilerini durduramaz olmalarından kaynaklanıyor olabilir.