Mukemmel yetenegın var desem ayıp olur..senden bı raul yada batıstuta olmanı bekleyemeyız.senden anca tsubasa olur..anca cızgı fılmlerde oynarsın :)
Test
Anket
Dünyanın en iyi frikikçisisin.Çok süratli ve zeki bir oyuncusun.TÜRKİYE'NİN GURURUSUN <3