Çok değişik birisin.Bakalım hoşlandığın kişi senin hakkında ne düşünecek.
Ela göz,kumral,erkek
Yardimsever,mutlu ve havalı bir insansın kimse sana karşı koyamaz
Tamam annen seni seviyormu diye bilemezsin bilemeyiz ama sanki sevgisini kısmış gibi bunu ancak ondan öğrenebilirsin ama sevmiyorsada sakın üzülüp kendinizi suçlamayın sonuçta siz seçmediniz
Tüh be Yerinde Olsam Dışarı Çıkmazdım Yoksa Çok Dayak Yerdim ;)
Esrarengiz birisiniz. Ne zaman nasil davranacaginiz pek belli olmuyor. Çoğu şeyden ilk sizin haberiniz oluyor. Bu yuzden cok ilgi goruyorsunuz.
Bir gün CD Kapaklarında senin ismin yazacak!
Mükemmel uyum! .Kızınız ve oğlunuz birbiriyle uyumlu bir şekilde büyüyecekler..
Ateş, enerjinin ve yoğun duyguların elementidir. Sen de, yanan ve aydınlatan ateş gibisin. Tutkularıni sezgilerin ver yaratımlarınla hayat dolusun. Planların ve hayallerin verdiği canlılıkla, geleceğe güven ve iyimserlik içinde bakıyorsun.
Seni Gidi Pis Şeytan ! Her Şeye Bir Tepkin Var Kızgın Boğa !..
1903 de kurulan istanbul ekibi toplam 12 kez Turkiye SuperLig kupasini muzesine getirmistir.Sampiyonluk mucadelesi verdigi rakipleri ile her sene yeni bir martona katilmaktadir.Carsi adli taraftar grubu ile destegini asla yitirmemistir taraftarlarindan...
Teshis: Yeryuzu onceki enkarnasyonunuzda bir erkektiniz.Bugunku Misir civarinda biryerlerde 600 civarinda dogdunuz.Bir buyucuydunuz.
Testimize gore evlilik suanda size pek yakin degil.Ama umudunuzu kaybetmeyin mutlaka o guzel gun gelecektir.Dogru kisiyi ve zamani yasayip buldugunuz anda mutluluk sizinde kapinizi calacaktir...
Sen tam bir omda uzmanısın ve marka giyinmeyi çok seviyorsun.hangi mağazaya girsin en gösterişli kıyafeti buluyorsun.
Evlilik kurumunu sorgulamaktan kendinizi alamıyorsunuz. Bu nedenle evlenip evlenmeyeceğinizden emin değilsiniz. Bir yanınız bu kuruma kötü gözle bakmamaktan yana. Öte yandan hayat yolu çetrefilli... Yalnız yürümek kolay değil. Paylaşmadıkça da zevki yok. Size evlilik üzerine kafa yormuş biri gerekiyor. Olabilecek her türlü aksiliği öngörsün. Birikimiyle entelektüel beklentilerinize cevap versin. Onunla her türlü konuda konuşup fikir alışverişinde bulunabilin. Bilgi ve görgüsü ile çevresindeki herkesin saygısını kazansın. Ayrıca en iyi dostunuz olsun... Mutluluklar dileriz…
Masum ve sevimli biri olmalısın. içinde çocuk asla büyümeyecek... ama endişelenme sen böyle daha güzelsin bnce ;)
Üzülmeni istemem ama verdiğin cevaplara göre seni sevmior.boşver en iisi sen onu unutmaya çalış...
Benim testine göre orta güzelliğe sahipsin üzülme bu sadece benim testim.
Bakma yüzümeeeeee tırsıomö ne bu tip olummm XD
Sen tam Lee Know'un ideal tipisin! Tabi ne kadar iyi anlaşırsın bilmiyoruz ama seni tanısa çok severdi. Ama sakın kaşınma yoksa peçeteyi yersin.
HARİKA! Lisa'nın yüz tipine çok benziyorsun. Burnun kaydırak bir burun dudakların hafif dolgun gözlerin çekik ve ince, kaşlarında ince yumuşak bitişli.
Sen grubun en iyisi olmaya yakınsın grubun en iyi kalplisisin grubun neşe kaynağısın tatlılığınla ve akıllılığınla herkesi etkileyen bir kişiliğe sahipsin! Kendine güvenen bir kızsın.
Harika! Sen Jennie'nin ideal tipisin. Çünkü işini sadakatle yapıyorsun ve işine bağlı bir insansın. Koruyucu ve güvenilir olmanda Jennie'nin dikkatini çekiyor. Ve de çok komik ve mizahi biri birisin!
SEN KESİMLİKLE JENNIE TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!İçedönük,çok tatlı,hayvansever nazik ve çok düşünceli birisin🌺