Iliskilerde daha baskin ve korumaci olan sin sevdigine zarar gelirse acimasiz herkese karsi kotu olsanda sevgiline karsi naif sin
Kesinlikle bir daha dünyaya gelsen Bts'in üyesi olurdun ! En az onlar kadar yaratıcı ve özgünsün çevremdeki insanlar seni kıskanıyor. Harika bir tarzın var. arkadaş canlısı ve pozitifsin. Sen gerçek bir Army olmak için doğmuşsun!
Sen Twice'sın! Her zaman mutlu ve tatlı görünüyorsun ve cana yakınsın. Yakın çevren çok geniş fakat bir o kadar da seçicisin. Ayrıca o tatlı görünümünün altında çok büyük bir güç var.
Bravo! Sen Rei´sin. Çok yardımsever birisisin. İnsanları üzmemeye çalışırsın. İçin iyilik doludur. Ve mutlu etmeyi seversin. Ama kendine de dikkat etmen gerekir.